خبرگزاری بسیج: کارآفرین جانباز دوران دفاع مقدس با بیان اینکه یک جایگاه سوخت سی ان جی را در قوچ حصار شهرستان ری به مبلغ نازلی فروخته تا مجتمع خدمات رفاهی بین راهی مجهز در مسیر ترانزیت جاده خاوران تاسیس کند، از عدم همکاری بانک ها در پرداخت وام انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۹۲۱۷۰۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  هادی جعفری اظهار داشت: هیچ بانکی حاضر نمیشود وام درخصوص ساخت  مجتمع خدمات رفاهی بین راهی دارای استراحتگاه، رستوران، جایگاه پمپ بنزین و cng، امداد خودرو و ... که اشتغال پایدار برای 100نفر ایجاد می شود همکاری کند و سرمایه گذار را به راحتی دچار خسارت و بحران می کنند.

 وی افزود: از بانک ملی شعبه سپاس خزانه درخواست وام کردم و بعد از اخذ هزینه های کارشناسی و گرفتن طرح توجیهی هزینه های زیادی بر روی دست ما گذاشتند     دایره سرپرستی جنوب شرق خیابان فداییان اسلام نیز با دادن وام مخالفت می کند با توجه به اینکه استانداری تهران هم طی نامه ای به صورت کتبی اعلام کرد که این وام پرداخت شود، اما باز هم بانک عامل توجه نمی کند وعنوان می نماید به جای چهار میلیارد تومان از شعبه مربوط صد میلیون تومان وام دریافت کنم در صورتی که تا این مرحله دوازده میلیارد تومان هزینه کرده ام و سرمایه ام دچار استهلاک شده است.

این سرمایه گذار بخش خصوصی با اشاره به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی و نامگذاری سالهای متوالی از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد، خاطر نشان کرد: دولت دوازدهم هم اولویت نخست خود را رفع معضل بیکاری اعلام کرده است؛ اگر جناب دکتر روحانی می خواهد آمار بیکاری را کاهش دهد حمایت از بنگاه های کوچک اقتصادی یکی از راه های کاهش آمار بیکاران است.

وی اظهار داشت: صدام حسین برای سر من( سردار هادی جعفری به عنوان تنها بازمانده گردان شهادت) جایزه گذاشته بود اما بانک ملی من وشریکم را به خاک سیاه نشانده درصورتی که این طرح در 21ارگان به تصویب رسیده است.

 وی افزود: چرا با سردارهادی جعفری بازمانده گردان شهادت چنین کاری می کنند شخصی که تمام عمرش راه صرف سربلندی این آب خاک کرده، این درد دل یک کارآفرین جانباز شیمیایی است که با روزی چهل عدد قرص زندگی می کند و حالا که می خواهد برای توسعه اقتصاد سرباز خط مقدم نظام باشد، جلوی راه او سنگ اندازی می کنند.  

 

 

 

ارسال نظرات