مصطفی برزگر
در ناحیه مهران صورت گرفت،
آيين اختتاميه طرح هجرت۳ با حضور جانشين سپاه ناحيه مهران ، و جمعي از مسئولان و دانش آموزان و مديران شركت كننده در اين طرح برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۶۸۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج  ؛ در مراسم اختتامیه طرح هجرات 3 سرگرد روح الله زیدی جانشین سپاه ناحیه مهران ضمن تقدیر از دانش آموزان گفت: مشارکت در برنامه های جمعی و کمک کردن به هم نوع بخشی از اهداف فرهنگی است که در این طرح دیده شده و دانش آموزان بسیجی می آموزند که چگونه با همیاری مشکلات را برطرف کنند.

وی اظهار کرد :در پایان طرح هجرت ۳ و با همکاری دانش آموزان ، 10 آموزشگاه دخترانه و پسرانه با حجم نیروی 60 نفر مرمت، بهسازی و زیبا سازی شد.

در ادامه برنامه احمد سلیمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهران ضمن تقدیر از تلاش و همت همه بسیجیان با اعلام به پایان رسیدن موفق این طرح، تصریح کرد: این طرح در 60 روز با رسیدن به تمام اهداف تعیین شده در برنامه‌ریزی‌های قبلی به پایان رسید.

وی در ادامه اظهار کرد: طرح هجرت ۳ از تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه داشته است که در این طرح 10 مدرسه با حدود 50 کلاس درس از خدمات این طرح بهره مند شده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهران در پایان افزود: رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان، مرمت و بازسازی میز و صندلی ها، شعارنویسی، و اصلاح امکانات رفاهی بخشی از فعالیتهای بسیجیان دانش آموز در اجرای این طرح بوده است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار