ارزیابی عملکرد و فعالیت فرمانداران استان کهگیلویه و بویراحمد به زودی انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۱۶۵۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار گفت: در آینده ارزیابی عملکرد فرمانداران استان به زودینزدیک و براساس مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، فرایند ارزیابی عملکرد و فعالیت فرمانداران این استان در سال ۱۳۹۵ آغاز می‌شود.
مومن نسب از اعلام شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی به فرمانداران در روز‌های آینده خبر داد و افزود: طبق قانون سالانه عملکرد و فعالیت‌های فرمانداران ارزیابی و مورد سنجش قرار می‌گیرند.
وی ادامه داد: فرمانداران از هم اکنون موظف به جمع آوری، دسته بندی و نگهداری کامل مدارک و مستندات مرتبط و متناسب با محور‌های ارزیابی و تعیین یک نفر نیروی مسلط به نرم افزار به عنوان مسئول سامانه تا زمان اعلام مجوز نصب و بازگشایی سامانه جامع ارزیابی عملکرد هستند.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، توسعه مشارکت و نشاط سیاسی، توسعه شهری و روستایی، کاهش نرخ مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی، کاهش سن متوسط ناوگان حمل و نقل عمومی و افزایش سالانه سهم حمل و نقل عمومی، ارتقای امنیت پایدار داخلی، هماهنگی امور اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نسبت اعتبار جذب شده به تخصیص یافته را از مولفه‌های این ارزیابی دانست.
وی نسبت برخورداری شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از طرح‌های هادی شهری و نسبت برخورداری شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت از طرح‌های جامع را از دیگر شاخص‌های ارزیابی عملکرد فرمانداران عنوان کرد.
ارسال نظرات