فرمانده سپاه و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس مراغه با اشاره به نقش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: فرهنگ دفاع مقدس موجب گسترش و صدور انقلاب اسلامی به جهان و شکست ابهت شرق و غرب شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۶۴۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷

رضا سامی در گفتگو با خبرنگاران افزود: ایستادگی ملت ایران در دوران دفاع مقدس موجب اقتدار تاریخی و روزافزون نظام اسلامی شده است.

وی ادامه داد: توان دفاعی ملت ایران در دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان قسم خوره اسلام و انقلاب، گسترش اسلام ناب و انقلاب اسلامی را در فراسوی مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی به دنبال داشت.

سامی اضافه کرد: فرهنگ عاشورایی و ایمان رزمندگان در کنار نیروی انسانی و تجهیزات دفاعی مولفه های توان دفاعی کشورمان بوده و در این راه فرهنگ عاشورایی رزمندگان را در دوران دفاع مقدس به مردان پولادینی تبدیل کرد که با خون خود از ارزش های نظام اسلامی دفاع کردند.

سامی گفت: اکنون نیز راهبرد جمهوری اسلامی و تمامی آحاد ملت بزرگ ایران، لبیک گفتن و گوش فرادادن به فرامین رهبری همانند دوران دفاع مقدس در راستای استقامت در برابر دشمنان است.

وی با بیان اینکه جهاد کبیر در عصر کنونی، اطاعت و تبعیت مردم و مسئولان از رهبری است افزود: وظیفه و رسالت مسئولان در این راستا سنگین تر از همیشه است.

سامی با اشاره به برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مراغه ادامه داد: امسال در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، 50 عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان اجرا می شود.

وی اضافه کرد: برگزاری آیین رژه یگان های منتخب نیروهای مسلح در روز 31 شهریور، تجلیل از رزمندگان و غبار روبی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس از جمله این برنامه هاست.

سامی اظهارداشت: برگزاری چهار یادواره و همایش بزرگ رزمندگان دوران دفاع مقدس این شهرستان و نشست های بصیرتی از برنامه های بزرگداشت این هفته است.

وی افزود: افتتاح چهار طرح عمرانی از جمله افتتاح سه خانه محروم در روستاهای این شهرستان که توسط بسیجیان این شهرستان ساخته شده، از برنامه های اجتماعی بزرگداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان است.

ارسال نظرات