فرمانده سپاه مرند:

دفاع مقدس منشا فرهنگ مقاومت و پایداری است

فرمانده سپاه مرند در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس، فداکاری و ایثارگری های رزمندگان را در طول جنگ تحمیلی، منشا فرهنگ مقاومت و پایداری عنوان و بیان کرد: این فرهنگ باید در کشور نهادینه شود و برای همگان به خصوص مسئولان و دولتمردان باید الگو باشد.
کد خبر: ۸۹۲۱۶۳۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد قهرمانزاده با بیان اینکه ایران اسلامی امروزه به عنوان کشوری مقتدر، توانمند و پیشرو با قدرت بازدارندگی بالا در دنیا مطرح است، گفت: این قدرت و همت ملت ایران است که جرات تجاوز مجدد را از دشمنان گرفته و همه توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان نظام و اسلام را حنثی کرده است.

وی در ادامه قدرت و بالندگی نظام را مدیون مدیریت داهیانه حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب  و قدرت عظیم مردم عنوان کرد و افزود: تقارن بزرگداشت هفته دفاع مقدس با ایام ماه محرم فرصتی است تا فرهنگ غنی فداکاری، ایثار، جهاد و شهادت که برگرفته از نهضت عظیم عاشورا بوده گسترس یابد و بیش از پیش میزان تاثیر سیره ائمه در جامعه نمود پیدا کند.

وی در پایان از اجرای بیش از 60 برنامه متنوع و پرمحتوا در ایام هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهارداشت: ما باید نگذاریم دفاع مقدس و دیگر شعائر دینی به فراموشی سپرده شود تا بتوانیم دین خود نسبت نظام و اسلام اداء کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار