خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش میانه در آیین بازگشایی مدارس پیش دبستانی که به صورت نمادین در پیش دبستانی صدف آبی برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، گفت: امروز همزمان با روز غنچه ها ۲۰۰۰ نوآموز وارد دوره پیش دبستانی می شوند.
کد خبر: ۸۹۲۱۶۳۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف ساجدی فر در ادامه به مراسم بازگشایی دوره اول ابتدایی بنام روز شکوفه ها اشاره و بیان کرد: دو هزارو ۳۵۵ دانش آموز در شهرستان میانه وارد دوره اول ابتدایی می شوند.

   وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری مراسم بازگشایی مدارس پیش دبستانی و دبستان مدارس متوسطه دوره اول در پایه هفتم نیز امروز به بازگشایی اقدام کردند، افزود: جشن ورودی های پایه هفتم به نام روز جوانه ها با ورود ۲۰۱۷ نفر به این دوره برپا شده و این نوآموزان و دانش آموزان از روز شنبه اول مهر رسما سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد.

   مدیر آموزش و پرورش میانه با تاکید بر اینکه دوره پیش دبستانی دوره آموزش به شکل رسمی نمی باشد اضافه کرد: در این دوره ما نوآموزان را برای ورود به دوره ابتدایی با یادگیری محیط پیرامون خود و یادگیری بیان عواطف و احساسات خود آماده می کنیم.

   ساجدی فر این دوره را دوره فراگیر و عمومی عنوان و اظهارداشت: والدین نیز در این دوران باید فرصت اندیشیدن، لذت بردن از زندگی، خوب دیدن و خوب فکر کردن را به فرزندان خود بدهند زیرا به فرموده امام (ره) که امید من به پیش دبستانی ها و دبستانی هاست، این نوآموزان امید جامعه و آینده سازان مملکت به شمار می روند.

   وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش شبانه روزی و زحمات مدیران، مربیان و معلمان بتوانیم محیطی سالم و امن، توام با شادابی و نشاط را برای فرزندان این منطقه فراهم آوریم. 

 

ارسال نظرات