معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله:

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در اراک با محوریت عملیات رمضان و نادیده‌های نبرد سوریه/نقش‌آفرینی هر شب 70 هنرمند در حماسه «مردان آفتاب»

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله گفت: تلاش شده تا در این نمایشگاه نمایش بزرگ «حماسه مردان آفتاب 2» با محوریت عملیات «رمضان» و نادیده‌های نبرد سوریه که رزمندگان استان در این نبردها نقش‌آفرین بوده‌اند را در قالب این نمایش به تصویر می‌کشیم.
کد خبر: ۸۹۲۱۶۲۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

سرهنگ پاسدار عزت اله نظم آبادی معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی با اشاره به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس استان مرکزی همزمان با هفته دفاع مقدس گفت: این نمایشگاه از 27 شهریورماه برپا شده است ولی به شکل رسمی از 29 شهریورماه با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد و تا 5 مهرماه برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه افزود: اصلی‌ترین هدف از برگزاری نمایشگاه گرامیداشت به پاس هفته دفاع مقدس است و باتوجه به وضعیت فرهنگی جامعه مسائل فرهنگی روز را در این نمایشگاه برای عموم به تصویر کشیده‌ایم.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله تصریح کرد: تلاش شده تا در این نمایشگاه نمایش بزرگ «حماسه مردان آفتاب 2» با محوریت عملیات «رمضان» و نادیده‌های نبرد سوریه که رزمندگان استان در این نبردها نقش‌آفرین بوده‌اند را در قالب این نمایش به تصویر می‌کشیم.

نظم آبادی با اشاره به غرفه‌های برپا شده در نمایشگاه گفت: تعداد 8 غرفه از جمله غرفه سازمان عتبات عالیات به منظور معرفی و نمایش دستاوردهای استان مرکزی در بخش بازسازی عتبات، غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور فعالیت‌های فرهنگی، غرفه فضای مجازی با هدف معرفی آسیب‌های فضای مجازی، غرفه فرهنگی و فروش محصولات فرهنگی از جمله کتاب و لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی، معرفی دستاوردهای تیپ مردم پایه 71 روح‌الله در بخش مخابرات و مخابرات و جنگ‌های نوین در قالب یک غرفه طراحی و در معرض دید عموم قرار گرفته است. همچنین غرفه ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگاه به همت بسیج حقوقدانان استان در این نمایشگاه فعال است.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله تصریح کرد: غرفه عفاف و حجاب نیز یکی دیگر از غرفه‌های تعبیه شده در این نمایشگاه است که در روزهای آینده راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: سرویس ایاب و ذهاب رایگان برای علاقه‌مندان و عموم شهروندان برای بازدید از نمایشگاه در 5 ایستگاه از جمله میدان انقلاب، خیابان 22 بهمن، جلوی درب اصلی مصلی بیت‌المقدس، میدان حافظیه و شهرک الغدیر روبروی مجتمع شهید آسنجرانی همه روزه از 27 تا 31 شهریورماه از ساعت 18 و در روزهای مهرماه از ساعت 17 آماده سرویس دهی به شهروندان هستند.

نظم آبادی ادامه داد: سال گذشته نمایشگاه از نخستین روز از هفته دفاع مقدس برپا می‌شد و در هر شب بین 5 تا 6 هزار بازدیدکننده از نمایشگاه داشتیم و از همان شب اول شاهد این حجم از بازدید کننده بودیم اما امسال به دلیل تقارن با ماه محرم و ایام بازگشایی مدارس که با افتتاح نمایشگاه پیش از آغاز هفته دفاع مقدس همراه شد در این چند شب نسبت به پیش‌بینی که داشتیم استقبال کمتری را شاهد بودیم ولی امیدواریم در روزهای آتی شاهد همان حضور پررنگ باشیم.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله تصریح کرد: سعی کرده‌ایم امسال کار را جذاب‌تر از قبل اجرا کنیم تا بتوانیم مخاطب بیشتری را جذب کنیم و برای این منظور نیز از اردیبهشت‌ماه هنرمندان کار تمرین را آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: در هر شب تعداد 70 هنرمند نقش‌آفرین خواهند بود که در دو بخش ضبط استودیو و عملیاتی تدارک دیده شد، که در بخش ضبط از خردادماه و کار در بخش عملیاتی را با استفاده از ادوات و ماشین‌آلات راه‌سازی در تیرماه آغاز کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار