فرمانده سپاه سوادکوه: دشمنان برای ساقط‌کردن انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی را آغاز کردند ولی دفاع مقدس باعث شعله‌ورتر‌شدن روحیه ایثارگری، شهادت‌طلبی و انقلابی‌گری ملت ایران شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۵۹۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه در آستانه هفته دفاع مقدس از برگزاری 150 برنامه برای هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

محمد ابراهیمی با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، منافع استکبار جهانی به خطر افتاد، گفت: در دفاع‌مقدس با حضور مردم همیشه در صحنه ایران، شاهد پیروزی حق بر باطل بودیم و نبرد بین حق و باطل همیشه ادامه دارد.

وی به اهمیت دفاع‌مقدس اشاره کرد و افزود: شناخت دفاع مقدس در ابعاد مختلف، تبیین و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و حفظ دستاورد‌های دفاع مقدس باید مورد توجه باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه از تلاش دشمن برای پایین کشیدن فتیله انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی آن تاکنون خبر داد و اظهار‌کرد: دشمنان برای ساقط‌کردن انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی را آغاز کردند ولی دفاع مقدس باعث شعله‌ورتر‌شدن روحیه ایثارگری، شهادت‌طلبی و انقلابی‌گری ملت ایران شد.

ابراهیمی با بیان اینکه ما مقابله با دشمنان در 8 سال جنگ‌تحمیلی را تجربه کردیم ولی ما هر روز در جنگ هستیم و هر هفته ما دفاع‌مقدس است.

وی از برگزاری 150 برنامه مختلف برای هفته دفاع‌مقدس در شهرستان سوادکوه خبر داد و افزود: 40 برنامه محوری و 100 برنامه پایگاه‌های مقاومت بسیج برای هفته دفاع‌مقدس در شهرستان سوادکوه برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه 25 یادواره شهدا در هفته دفاع‌مقدس برای شهرستان سوادکوه برگزار می‌شود، گفت:شهرستان سوادکوه 311 شهید دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها