طراح لباس حاضر در دومين نمايشگاه لباس عاشورايي:
محمدهادي نيكبخت گفت: در پرتو طراحي لباس عاشورايي و ويژه مناسبت‌هاي مذهبي، نمايش آموزه‌هاي ديني در پوشاك كودكان يك ضرورت است.
کد خبر: ۸۹۲۱۵۶۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل ازروابط عمومي كارگروه ساماندهي مد و لباس كشور، محمدهادي نيكبخت، هنرمند عرصه طراحي و دوخت لباس با برند "ردا" در دو دوره برپايي نمايشگاه لباس عاشورايي حضور داشته است.

نيكبخت درباره اين حضور بيان كرد: سه سال است كه در حوزه طراحي پوشاك كودكان و با رويكرد اسلامي ايراني و همچنين با محتواي قصص قرآني و سبك زندگي آثاري را طراحي و وارد بازار كرده ايم.

او گفت: در پرتو طراحي لباس عاشورايي و ويژه مناسبت‌هاي مذهبي، نمايش آموزه‌هاي ديني در پوشاك كودكان يك ضرورت است.

مدير برند پوشاك اسلامي ايراني "ردا" در رسته كودكان با اشاره به لزوم ترويج بسياري از نكات اخلاقي و تاريخي همچون كتابخواني، دفاع مقدس و سبك زندگي در لباس اين گروه سني اظهار داشت: تاكنون نزديك به 60 اثر با اين مضامين به بنياد ملي مد و لباس ارائه كرده ايم و نشان شيما را نيز اخذ كرده‌ايم كه همگي مورد توجه كودكان و والدين آنها قرار گرفته است.

نيكبخت افزود: در اين دوره از نمايشگاه 17 اثر داريم كه 11 اثر با هنر تصويرسازي همراه شده و به نوعي روايت داستاني را دنبال مي كند و تلاش كرده يم با توجه به گروه سني مخاطب زيبايي عاشورا را جلوه گر كنيم.

او گفت: در دوه قبل هم اثر چفيه و پلاك كار ويژه اي بود كه بسيار مورد استقبال قرار گرفت و در تيراژ بالا به چاپ رسيد، به هر روي تمام اتفاقاتي كه بتوان يك لباس مطلوب را طراحي و توليد كرد در كشور ما وجود دارد و بايد خروجي اين نمايشگاه را در فضاهاي مختلف ببينيم.

گفتني است، دومین نمایشگاه لباس عاشورایی از 25 شهریور تا اول مهرماه از ساعت 10 تا 17 در طبقه دوم تالار وحدت میزبان علاقه‌مندان است.

ارسال نظرات