بوشهرـ فرمانده ناحیه سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه گفت: ۸۶ برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۱۵۴۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ مهدی حسن‌زاده با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه اظهار داشت: ۸۶ برنامه در ایام هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه عسلویه با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، این هفته را یادآور رشادت‌ها و حماسه‌سازی‌های مردان و زنان معتقد به رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست که با ایثار و اهداء جان خویش سنگ بنای انقلاب اسلامی را مستحکم ساختند.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

سرهنگ حسن زاده با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس، محوری‌ترین برنامه‌های سپاه در این هفته را دیدار با خانواده‌های شهدا و غبارروبی گلزارشهداء و برپایی نمایشگاه معراج الشهداء بیان کرد.

وی از برگزاری دیدار با ائمه اهل تسنن و اعلام همبستگی و وحدت اسلامی خبر داد و اضافه کرد: برگزاری نشست‌های روشنگری و نشست‌های سیاسی و همچنین محافل خاطره گویی رزمندگان از دیگر برنامه‌های است.

فرمانده ناحیه سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: همایش نقش اقتصاد مقاومتی و خودباوری در تولید با نگاه به مدیریت جهادی و انقلابی نیز در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به برگزاری همایش نقش خانواده در حفظ کیان اسلامی و تکریم زنان اسوه صبر و مقاومت، برگزاری محفل یاد یاران، برگزاری مراسم اربعین شهدای گمنام اخند و بزرگداشت فرماندهان، حضور دسته جات سینه زنی در نمازجمعه و حضور بسیجیان در نماز جمعه اهل سنت بخش چاه مبارک اشاره کرد./انتهای پیام

ارسال نظرات