خبرهای داغ:
فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان برخوار از کشف و ضبط بیش از ۳۰۰ کیلوگرم چوب تاغ بریده شده در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۵۳۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ رسول عسگری در گفت و گو با ایرنا افزود: ماموران یگان حفاظت از منابع طبیعی در عملیات گشت و مراقبت در جنگل های دست کاشت تاغ منطقه رحمت آباد موفق به کشف و ضبط بیش از ۳۰۰ کیلو گرم چوب تاغ بریده شدند.

وی گفت: سود جویان متخلف در ساعاتی پس از نیم شب اقدام به قطع ۵۳ اصله درخت تاغ کردند که پس ار مشاهده ماموران یگان حفاظت از محل متواری شدند.
عسگری اظهار کرد:متخلفان پس از قطع و دسته بندی چوب ها به وسیله اره دستی و تبر با یک دستگاه خودروی سورای فاقد صندلی چوب های بریده شده را حمل می کردند که این خودرو با دستور دادستان و به منظور سیر مراحل قانونی توقیف شد.
وی گفت:با توجه به گشت زنی های مستمر و مداوم نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی شهرستان برخوار در طول روز سودجویان اغلب در ساعاتی خارج از وقت اداری اقدام به تخریب عرصه های منابع طبیعی می کنند.
فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان برخوار اظهار کرد: این شهرستان با مساحتی بالغ بر ۲۱۸ هزار هکتار دارای چهار هزار هکتار جنگل دست کاشت است که نقش بسزایی در مهار ریز گردها و تعدیل آب و هوای منطقه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها