خبرهای داغ:
بیش از 100 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان فردوس برگزار می گردد .
کد خبر: ۸۹۲۱۵۱۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار گردید گفت : انقلاب اسلامی ایران ، محصول 1400 سال جانفشانی و مبارزات اهل بیت و علمای اسلام با ظلم و انحراف است .

ماشاالله محمودی گفت : مبارزه اهل بیت از انحراف اسلام و خیانت در سقیفه و توطئه ترور  مولی الموحدین امیرالمومنین (ع) در محراب شروع شد.

وی افزود : آتشی که امروز تمام مناطق مسلمان نشین از جمله یمن ، میانمار ،سوریه ، لبنان ، فلسطین،بحرین ، عراق و... را می سوزاند از انحراف اسلام در خیانت سقیفه و اثر برق شمشیر ملعونی است که با شهادت امام علی (ع) مسلمین را از محور ولایت و امامت متفرق کرد و این اختلافات و بحران کنونی را بوجود آورد .

دشمنان در محاسبات خود علیه انقلاب اسلامی دچار اشتباه شده اند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس خاطرنشان کرد : خداوند متعال شاکریم که پس از 1400 سال مبارزه اهل بیت و علمای اسلام در عصر بی دینی و مکاتب مادی شرق و غرب انقلابی محقق شد که اسلام ناب محمدی(ص) را احیا نمود و دست استکبار و استبداد را از این سرزمین مقدس کوتاه نمود .

محمودی افزود : نظام ظلم و سلطه به سرکردگی آمریکا از بدو تاسیس و تحقق انقلاب اسلامی هجمه ها و توطئه های متعددی برای ساقط کردن انقلاب اسلامی به کار بستند که یکی از این اقدامات استکبار ، تدارک جنگ طولانی مدت ، پرهزینه  و سنگین با حمایت تمام مزدوران جهان و منطقه علیه انقلاب اسلامی ایران بود که دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه شده بود .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس به سخنان امام (ره) اشاره کردند که فرمودند : « دشمن حساب همه چیز را می کرد الا یک حساب و آن حساب معنویت بود آنها توجه نداشتند که ملت همه با هم علاقه به خدا دارند و علاقه به اسلام »

انقلاب اسلامی ایران در امتداد انقلاب و حماسه عاشوراست .

وی گفت : ما معتقدیم انقلاب ما انقلاب صد در صد اسلامی و احیا کننده اسلام ناب است و این انقلاب در امتداد انقلاب و حماسه عاشوراست.

محمودی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی افزود:  شهدای عزیز ما نیز چه  در هشت سال دفاع مقدس و چه در این ایام که بعنوان مدافع حرم به شهادت می رسند در امتداد شهدای عاشورا با همان شاخصه های شهدای گرانقدر کربلا هستند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت : ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهداء و رزمندگان و انتقال فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت به نسل جدید و تداوم این فرهنگ عاشورایی مقارن با دهه اول محرم بالغ بر 100 عنوان برنامه را جهت اجرا تدارک دیده است .

ماشالله محمود افزود : دیدار با امام جمعه محترم شهرستان ، برگزار رژه اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان ، برگزاری یادواره های شهدا  ، دیدار با خانواده معزز شهدا ،  گلباران مزار شهدا ، تور ایست و بازرسی و گشت های محله محور توسط بسیجیان  ،  اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس  و پایگاه های بسیج ، همایش شیرخوارگان حسینی ، همایش احلی من العسل بسیج دانش آموزی ، همایش رزمندگان دفاع مقدس ، برپایی ایستگاه سلامت با ویزیت و توزیع داروی رایگان در هیئت رزمندگان اسلام ، اختتامیه طرح هجرت 3 و اردوهای جهادی ، همایش روز سرباز و برپایی نمایشگاه های فرهنگی از جمله مهمترین برنامه های این هفته می باشد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها