خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سربیشه خبر داد

افتتاح 10 پروژه، هفته دفاع مقدس در سربیشه

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سربیشه افتتاح 10 پروژه به مبلغ 240 میلیون تومان در بحث آب رسانی و بهسازی قنوات و خانم عالم و ساخت مسجد را از مهمترین برنامه ها در هفته دفاع مقدس برشمرد.
کد خبر: ۸۹۲۱۴۹۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سروان محسن کاری فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سربیشه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد گفت: دفاع مقدس از کربلای حسینی نشأت گرفته است ایامی که برگرفته از رشادت ها و ایثارگری دلاورمردانی بود که برای این ملت افتخار آفریدند.

وی ادامه داد: این ایام یادگار روزهایی است که همه ی مردم آن به ولی فقیه زمان خود لبیک گفتند لذا به همین مناسبت برنامه ریزی شهرستانی انجام شد که برنامه هایی با رویکرد محرمی برگزار کنیم.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سربیشه با بیان اینکه شعارمحوری برنامه ها با شعار (من انقلابیم) می باشد عمده برنامه های این هفته را اینطور بیان کرد : رژه نیروهای مسلح و یگان های نمونه شهرستان در آغازین روز هفته دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله، همایش پیشکسوتان جهاد و شهامت (رزمندگان)، تجلیل از سربازان نمونه ، برگزاری نشست با هیئت امنای مساجد و ائمه جمعه جهت برگزاری مراسم ایام محرم است.

وی  افتتاح 10 پروژه به مبلغ 240 میلیون تومان در بحث آب رسانی و بهسازی قنوات و خانم عالم و ساخت مسجد، غباررویی مزار شهدا ، برگزاری نشست های بصیرتی، دیدار با خانواده معظم شهدا و برپایی نمایشگاه محرم  از مهمترین برنامه ها در هفته دفاع مقدس برشمرد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار