مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) شهرری:

شکل گیری شبکه عظیم جبهه مقاومت در دنیا از برکات دفاع مقدس است

کد خبر: ۸۹۲۱۴۹۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

شکل گیری شبکه عظیم جبهه مقاومت در دنیا از برکات دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم علیه السلام شهرری در نشست خبری هفته دفاع مقدس که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایثارگری ها و مجاهدت های فرزندان عزیز این مرز و بوم، دفاع مقدس را یک گنج دانست و عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری جنگ  حقیقتا یک گنج تمام نشدنی است و در همه حوزه ها مخصوصا حوزه رسانه و حفظ و نشر آثار برکات بسیار زیادی درپی داشته است.  به تعبیر حضرت امام خمینی رحمه الله علیه ما در جنگمان حتی یک لحظه نادم و پشیمان نیستیم. ندامت و پشیمانی برای کسی است که بازنده مسئله باشد، ما در جنگمان دشمن قصد داشت دست برتر را داشته باشد که این اتفاق رخ نداد و ما پیروز میدان شدیم.

حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر رضایی در تشریح برکات دفاع مقدس اظهار داشت: این دفاع مقدس برای ما برکاتی داشت، امروز می بینیم که شخص اول یک کشوری مثل سوریه از فضای دفاعی ایران دعوت می کند. ما دیروز تمام توانمان را گذاشته بودیم که از مرزهای جغرافیایی خودمان در نهایت کمبودها دفاع کنیم ولی امروز کشورهای همسایه و فراتر از همسایه ها از ایران به عنوان یک تکیه گاه محکم نام می برند. دیروز ما در ایرانی زندگی می کردیم که ناامنی بیداد می کرد و همه آن را می فهمیدند اما امروز بازاری امنیت را می فهمد امروز دانش آموز امنیت را می فهمد در حالیکه در دفاع مقدس خیلی از کودکان ما در آغش مادر در خانه هایشان شهید شدند اما امروز امن ترین پروازهای هوایی از آسمان ایران انجام می شود.

وی افزود: دیروز دشمن در فضایی احساس کرد می تواند ما را به خاک بزند اما جوابی گرفت که دیگر دشمنی در آن سطح را تکرار نمی کند و فقط در حد تست کردن مسئولین ایران وارد می شود. اگر ما پیروز میدان نبودیم آن ها هرساله برای ما برنامه می ریختند که به ما حمله کنند.

ایشان جبهه مقاومت را از برکات دفاع مقدس دانستند و گفت: امروز دشمن نمی گوید که می خواهم از زیرساخت های زرهی شما دیدن بکنم بلکه می گوید می خواهم از سایت های موشکی دیدن بکنم، اینها از گنج های جنگ در حوزه امنیتی بود. امروز شکل گیری شبکه عظیم جبهه مقاومت در دنیا از برکات دفاع مقدس است.

ارسال نظرات