خبرهای داغ:
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رجزخوانی اخیر ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، نشانه شکست‌های دولت امریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا است.
کد خبر: ۸۹۲۱۴۶۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، به نقل از فارس سید محمد حسینی شامگاه چهارشنبه در نخستین کنگره فدائیان انقلاب اسلامی شهر گرگاب اظهار کرد: رجز خوانی اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، نشانه شکست‌های دولت امریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا است.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری و مرجعیت در کشور، تاسی جستن به قیام خونین حضرت سیدالشهدا، جانفشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافع حرم و به ویژه تاثیر خون شهدا، توانسته است جلوی اهداف استکباری آمریکا را در منطقه غرب آسیا بگیرد وشکست‌های سنگین به جبهه استکبار به سردمداری آمریکا وارد کند.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: فرهنگ شهادت و عاشورا به برکت انقلاب اسلامی ایران در کشور‌های پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه، لبنان و یمن گسترش یافته است؛ آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان مرتجع عرب آن‌ها که گروه تکفیری داعش را برای ضربه زدن به کشور و جبهه مقاومت در منطقه غرب آسیا به وجود آوردند، از رزمندگان مدافع حرم شکست سختی خورده‌اند.
وی با اشاره به اینکه آثار شکست آمریکا در سخنان گستاخانه رئیس جمهور آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل آشکار شده است، ادامه داد: هرچه مسؤولان ارشد کشور در موضوع «برجام»، با صلابت و از موضع قدرت با آمریکا و سایر کشور‌های امضا کننده این معاهده بین‌المللی رفتار کنند، دولت‌های طرف مقابل ایران را وادار به عقب‌نشینی از مواضع زیاده خواهانه و زورگویانه خواهد کرد.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: از سوی دیگر اگر دولت آمریکا در مواضع دولت دوازدهم احساس ضعف و درماندگی ببیند، تلاش می‌کند کشورمان را از پیشرفت‌های اقتصادی، فناوری هسته‌ای و پیشرفت‌های دفاعی در حوزه موشکی محروم کند.
حسینی با استناد به آیات قران کریم تصریح کرد: رستگاری نصیب ملتی خواهد شد که در راه خداوند جهاد و ایثار کند و شهید بدهد، روحیه شهادت طلبی ملت ایران برگرفته از ماه محرم و قیام خونین حضرت امام حسین (ع) است؛ ملت شهید پرور ایران که شهدای بسیاری از خرداد سال ۴۲ تا کنون تقدیم کرده است اجازه نخواهند داد عده‌ای در داخل، جای جلاد و شهید را عوض کنند، سیاست‌های مزورانه آمریکا را بزک کنند و انحراف در آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران به وجود آورند.
وی از افتخارات خطه شهید پرور استان اصفهان را وجود شهدایی همچون «شهید محسن حججی» و خانواده با بصیرت آن شهید والامقام دانست و عنوان کرد: جوان ۲۵ ساله‌ای که در حرم امام رضا (ع) برای دفاع از اهل بیت و نظام جمهوری اسلامی ایران، آرزوی شهادت کرد و وقتی به اسارت گروه داعش تکفیری درآمد و در آخر مظلومانه به شهادت رسید.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان اظهار داشت: نخستین کنگره فدائیان انقلاب اسلامی شهر گرگاب هر سال برگزار شود و الگویی برای سایر شهر‌های کشور باشد تا همچنان روحیه شهادت طلبی، ظلم ستیزی و ازادی‌خواهی در بین جوانان کشور تقویت شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها