خبرهای داغ:
دبیرمجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در استان فارس:
دبیرمجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در استان فارس از برگزاری همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در ۴۰۰ نقطه فارس خبر داد و گفت: مرکزیت و محوریت این همایش حرم مطهر شاهچراغ (ع) است.
کد خبر: ۸۹۲۱۴۲۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

شاهرخ صبوری امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های همایش شیرخوارگان حسینی(ع) اظهار داشت: این همایش عظیم از ساعت 8 صبح در حرم مطهر شاهچراغ(ع) آغاز و به صورت مستقیم از شبکه فارس و شبکه‌های مختلف سراسری پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته همایش شیرخوارگان حسینی در 300 نقطه برگزار شد افزود: این استان هم به لحاظ تعداد نقاط و هم به لحاظ جمعیت رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد و دومین استان در 107 نقطه این همایش را برگزار کرده بود.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در استان فارس افزود: همایش شیرخوارگان حسینی با همکاری دستگاه‌های مختلف و به‌همت مرکز فرهنگی خادمین عاشقان ثارالله(ع) برگزار می‌شود و امسال نیز چهاردهمین سال برگزاری این همایش است.

صبوری خاطرنشان کرد: برای برگزاری این همایش 70 هزار دست لباس شیرخوارگان حسینی آماده شده که سه روز پیش 40 هزار دست لباس میان مسئولان برگزاری این همایش در شهرستان‌های فارس توزیع و 30 هزار دست لباس دیگر نیز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) توزیع می‌شود.

مسئول هیئت خادمین عاشقان ثارالله شیراز، با بیان اینکه توزیع این لباس‌ها از بعد از نماز صبح روز جمعه آغاز می‌شود،گفت: در حاشیه همایش عظیم شیرخوارگان حسینی 6 غرفه سلامت با حضور 120 نفر از کارشناسان و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مرکز بهداشت والفجر در این حرم مطهر برای ارائه خدمات پزشکی رایگان و مشاوره به شیرخوارگان حسینی مستقر می‌شود.

صبوری از دیگر برنامه‌های جنبی همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در شیراز را برگزاری مسابقه "من به اسمم افتخار می‌کنم" عنوان کرد و گفت: کسانی که هم‌نام قهرمانان کربلا هستند در سال گذشته در این همایش ثبت‌نام کردند که قرعه‌کشی از اسامی آنان انجام شده و به یکی از آنان در روز برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی جوایزی نظیر کمک هزینه سفر پیاده اربعین حسینی اهداء می‌شود.

این مسئول گفت: همچنین در همایش شیرخوارگان حسینی از خانواده شهدای مدافع حرم دعوت و در این همایش عظیم کشتار مسلمانان و کودکان بی‌گناه میانمار و یمن را محکوم می‌کنیم.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در استان فارس از راه‌اندازی شبکه مجازی شیرخوارگان حسینی در تلگرام به آدرس @khademin_sarallah_shiraz1 خبر داد و گفت: همچنین سامانه پیامکی 3000800233 راه ارتباطی ما با علاقه‌مندان جهت عضویت در این باشگاه است که در طول سال نیز از طریق این باشگاه برنامه‌های متنوع فرهنگی ـ مذهبی را برای شیرخوارگان اجرا می‌کنیم.

صبوری با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) که فرمودند؛ سربازان ما در گهواره هستند، گفت: امروز مصداق این فرمایش را اگر بخواهیم مشاهده کنیم، در همایش شیرخوارگان حسینی است و اینان سربازان آینده انقلاب اسلامی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها