فرمانده سپاه دشتی با بیان اینکه باگذشت چند سال ازعمربابرکت انقلاب هنوز افرادی خانه و کار ندارند، گفت: امروز انقلابی کسی است که برای فقرا و مستضعفین کار کند.
کد خبر: ۸۹۲۱۴۱۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، علی غضنفری با اشاره به موفقیت رزمندگان اسلام در جبهه های مقاومت در سوریه و عراق اظهار داشت: این موفقیت ها مرهون ایستادگی ملت و رهبری است.

وی افزود: کارشناسان سیاسی دنیا اعتقاد دارند منطقه خاورمیانه قلب جهان است و هر کس بخواهند دنیا را کنترل کند باید خاورمیانه را کنترل کنید و این نشان می‌دهد که کشور ما امروز چه قدرتی پیدا کرده است.

غضنفری با اشاره به ماجرای شهادت شهید حججی ادامه داد: این شهید نشان داد که ایستادگی تک تک افراد هم می‌تواند جریانات را تغییر دهد.

وی گفت: رهبر انقلاب سپاه را یک نهاد انقلابی می‌داند و از این نهاد توقع عمل انقلابی دارد و انقلابی‌گری به هیاهو و نزاع و کشمکش و عنوان های سیاسی نیست.

وی تأکید کرد: امروز انقلابی کسی است که دلش از بیکاری جوانان به درد می آید و هر کس می خواهد انقلابی باشد باید کار کند و امروز شعار ضرورت ندارد.

وی با بیان اینکه ظلم ستیزی یکی از مبانی اصلی انقلابی است، گفت: ما امروز نباید نسبت به مسلمانان میانمار بی توجه باشیم و در این همدردی برای ما تفاوتی بین شیعه و سنی نمی کند و ما طرفدار مستضعفین هستیم.

وی ادامه داد: امام فرمود اسرائیل غده سرطانی است و باید حذف شود و هر کس از این کوتاه آمد دیگر انقلابی نیست و امروز ما در مرز اسرائیل  منتظر فرمان رهبری هستیم.

وی افزود: انقلابی همت بلند دارد و در نبرد فرهنگی با آمریکا که جهان را به نابودی کشانده است پیروز می شود.

غضنفری با بیان اینکه تنها راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: بیگانگان مشکل ما را حل نمی کنند همانطور که هیچ کشوری به داد مسلمانان میانماری نمی رسد و دشمن تا همه ما را برده خود نکند بیکار نخواهد نشست.

وی با بیان اینکه امروز در حوزه دفاعی استقلال کامل داریم و اگر تمام دنیا جمع شود کاری نمی تواند بکند، افزود: آمریکایی ها در خلیج فارس بیش از ۸۰ ناو و ناوچه دارند اما التماس می کنند که کاری به آنها نداشته باشیم. این حکومت ساقط خواهد شد.

وی ادامه داد: باید ساختارهای زائد سر راه فعالیت اقتصادی مردم برداشته شود تا بتوانند اقتصاد کشور را نجات دهند./انتهای پیام

 

ارسال نظرات