جانشین سپاه دشتی گفت: باید زمینه انتقال پیام شهدای دفاع مقدس به جوانان فراهم شود و اسلام تندرو هیچ سنخیتی با اسلام ناب محمدی ندارد.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۹۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی.، جانشین سپاه دشتی با اشاره به لزوم شناخت هدف شهدا، گفت: پیام شهدا باید به گوش همگان برسد که یکی از راه‌های شناخت پیام شهدا خواندن وصیت‌های آن‌ها است و این وصایا که اغلب چند روز و چند ساعت پیش از شهادت نوشته شده حاوی مهم‌ترین پیام‌های شهدا هستند.

وی با اشاره به فدا شدن نسل اول شهدای انقلاب برای نجات جامعه و برای حیات نسل بعدی اعلام، داشت: نسل بعدی انقلاب زمانی نجات پیدا می‌کند که نسل کنونی خود را برای نسل آینده فدا کنند.

احمدی افزود: بسیاری از جوانان فضاهای جبهه‌های جنگ در دوران دفاع مقدس را ندیدند و حقایق جنگ به آن‌ها منتقل نشده است که باید زمینه انتقال پیام شهدای دفاع مقدس به جوانان فراهم شود.

وی با بیان اینکه امروزه تروریست‌ها به نام اسلام جنایت‌های بسیاری را انجام می‌دهند،گفت: اسلام تندرو هیچ سنخیتی با اسلام ناب ندارد و اسلام پخش کننده رحمت در کل دنیا است‌.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره)، گفت: امام مخاطب شناس بود و جوانان نیز سخنان وی را به‌خوبی درک می‌کردند که پس از سخنرانی امام درباره لزوم شرکت جوانان در جنگ و دعوت آنان به جبهه‌ها، گردان‌ها به تیپ‌ها و تیپ‌ها به لشکرها تبدیل شدند.

احمدی ابراز کرد: فاصله بین جوانان و مسئولان نظام باعث عدم حضور جوانان در عرصه های مختلف انقلاب می‌شود که می توان با تکریم جوانان اعتماد آنان به مسئولان و نظام اسلامی جلب می‌شود‌.

وی با اشاره به لزوم یادگیری درس اخلاق در پایگاه‌ها و مساجد، بیان داشت: اگر فرد مسجدی نماد اخلاق نیکو و درستکاری در جمع حانواده خود و جامعه باشد همگان به اسلام ناب محمدی روی می‌آورند.

وی تاکید کرد: نباید دنیاطلبی برخی از مسئولان و افراد مذهبی را به پای دین اسلام نوشت و اسلام را در این زمینه مسئول دانست و اگر مداحی درباره مسائل غیرمرتبط با حوزه خود اظهارنظر می‌کند نباید تمام مداحان که زنده نگه دارنده یاد امام حسین (ع) هستند را مقصر دانست.

احمدی اظهار کرد: خانواده معظم شهدا بر گردن مسئولان و مردم حق دارند وباید قدر انقلاب را دانست و از ارزش‌های آن محافظت کرد تا انقلاب به‌دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسد./انتهای پیام

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها