مسؤول بسیج اساتید هرمزگان گفت: رفتار غربی‌ها و بخصوص آمریکایی‌ها در مواجهه با مسائل بین‌المللی جفاکارانه و بر پایه منفعت‌طلبی‌های مزدورانه است.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۷۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، احسان کامرانی بعد از ظهر امروز در جمع شماری از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان هرمزگان اظهار کرد: طی چند دهه اخیر، تمامی رفتارهای غربی‌ها و بخصوص آمریکایی‌ها در مورد ایران اقداماتی خصمانه و بر پایه ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران بوده است و در مقاطع مختلف نیز توطئه‌های متعددی را در اشکال مختلف برای ضربه زدن به امنیت و آرامش ملت ایران به اجرا درآوردند که اگر ملت ایران با رهبری و هوشیاری درونی خود به جنگ آنها نمی‌رفت، اکنون سرنوشتی شبیه کشورهای همسایه نظیر عراق و سوریه و ... داشت.

وی با بیان این که آمریکایی‌ها شعار حمایت از حقوق بشر و شعار مبارزه با تروریست سر می‌دهند اما در عمل از جنایت‌کاران ضد بشری در منطقه و جهان حمایت و از تروریست‌ها به طور مشخص حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی می‌کنند و اساسا به هیچ اصلی از اصول انسانی و قانونی در جهان پای‌بند نیستند.

مسؤول بسیج اساتید هرمزگان تأکید کرد: ریشه تمام ناامنی‌ها در سطح منطقه و جهان آمریکایی‌ها هستند و ما این موضوع را به وضوح در تمامی رخدادهای پیرامونی خودمان دیده‌ایم که تاریخ آن‌ها را اثبات می‌کند.

کامرانی افزود: آمریکایی‌ها هیچ وقت قابل اعتماد نبوده‌اند و هرگاه هر فرصتی بدست آورده‌اند، بر علیه ملت ایران از آن استفاده کرده‌اند.

وی همچنین بهترین راه حل برای رفع مشکلات کشور را خودباوری و اصلاح رفتارهای غلط اجتماعی و دوری مسؤولان از رفتارهای تجمل‌گرایانه دانست و بیان کرد: صداقت در رفتار با مردم و خدمت بی‌منت به آحاد جامعه یک ضرورت برای تداوم حیات نظام جمهوری اسلامی است که مسؤولان باید به آن توجه جدی داشته باشند.

ارسال نظرات