بوشهر - فرمانده سپاه ثارالله خارگ اجرای برنامه‌های متنوع هفته دفاع مقدس در این جزیره خبر داد و گفت: هفته دفاع مقدس در خارگ متفاوت است.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۷۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  عبدالکریم دانش آموز در نشست برنامه‌های دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس در ایران اسلامی جایگاه والا دارد ولی این هفته در جزیره خارگ بسیار متفاوت است، جزیره خارگ یادآور مقاومت روز به روز در ۸ سال دفاع مقدس است که به تعداد روزهای جنگ این جزیره بمباران شده است.

وی افزود: این جزیره هم اکنون بعد از سی هفت سال به عنوان نماد مقاومت و پایداری ایران اسلامی از آن یاد می‌شود و اهالی شریف خارگ در ۸ سال دفاع مقدس در کنارهای نیروهای نظامی حضور داشتند و مقاومت کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خارگ بیان کرد: نقش‌آفرینی‌های سرنوشت‌ساز اهالی شریف جزیره خارگ را در مقاطع مختلف به طور کامل می‌توان مشاهده کرد.

دانش آموز تصریح کرد: دفاع مقدس در جزیره مقاوم خارگ گنجینه‌ای ارزشمند و پشتوانه‌ای عظیم برای مصاف با استبکار جهانی خواهد بود.

وی ادامه داد: تلاش برای زنده نگه داشتن حماسه دفاع مقدس و پیشگیری از قرار گرفتن این فصل مهم و الهام بخش تاریخی در ورطه غفلت و فراموشی، رسالت خطیری است که تحقق آن بهره‌مندی نسل‌های جوان امروز و فردای ایران اسلامی از برکات این حقیقت ناب و گنجینه ارزشمند را تضمین می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خارگ گفت: در این هفته برنامه های متعدد فرهنگی، ورزشی، مذهبی در سطح جزیره خارگ با همکاری تمامی سازمان و نهادها و شرکت های نفتی مستقر در جزیره خارگ برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات