فرمانده پایگاه نهم شکاری:

نمایش قدرت هوایی ارتش و سپاه در رژه ۳۱ شهریورماه بندرعباس

فرمانده پایگاه نهم شکاری شهید خسرو عبدالکریمی از اجرای مشترک بزرگترین رژه هوایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوا فضای سپاه پاسداران در ۳۱ شهریور ماه در بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۶۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز، اولین تمرین مشترک جنگده های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوافضای سپاه پاسداران جهت آمادگی برای حضور در رژه ۳۱ شهریورماه در بندرعباس با حضور امیرسرتیپ نصیرزاده جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در پایگاه نهم شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس برگزار شد.

در حاشیه اجرای این تمرین امیر سرتیپ دوم خلبان سخاوت عشایری فرمانده پایگاه نهم شکاری شهید عبدالکریمی در جمع خبرنگاران به ابعاد مختلف اجرای این رژه پرداخت و گفت: رژه جنگنده ها و بالگرد های نظامی از سه یگان نیروی هوایی ارتش ،نیروی هوافضای سپاه پاسداران و نیروی دریایی ارتش که در واقع نمایش اقتدار نیروهای هوایی کشوراست به نمایندگی از کل کشور در کناره آب های نیلگون خلیج فارس برگزار خواهد شد.

وی افزود: برخی از جنگنده ها از پایگاه نهم شکاری و سایر پایگاه های  هوایی کشور برای حضور در رژه ۳۱ شهریور ماه بندرعباس به پرواز در خواهند آمد، همچنین بالگردهایی که قرار است در این رژه حضور داشته باشند از هوادریای بندرعباس کار خود را آغار کنند .

فرمانده پایگاه نهم شکاری بندرعباس اظهار کرد:در مجموع ۳۲جنگنده از پایگاه های هوایی سرتاسر کشور جهت حضور در این رژه به بندرعباس خواهند آمد و به همراه بالگرد های آماده سازی شده برای رژه در روز ۳۱ شهریور ماه که روز اقتدار نیروی نظامی کشور است از مقابل جایگاه با اجرای رژه هوایی از مقابل جایگاه عبور خواهند کرد.

سرتیپ عشایری در پایان مهمترین هدف این رژه را نشان دادن قدرت نیروهای هوایی کشور اعلام و خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران یک ید واحد برای دفاع از آسمان کشور و مقابله با دشمنان این کشور هستند و قدرت نظامی کشور ما برای  برای جهانیان غیر قابل انکار است اما این قدرت صرفا برای صلح می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار