در نشست خبری هفته دفاع مقدس عنوان کرد:
فرمانده سپاه ناحیه اشکذر در نشست خبری هفته دفاع مقدس گفت: بیش از50برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان اجرا خواهد شد که اکثر آنهاماهیت فرهنگی دارد.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۵۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، نشست خبری هفته دفاع مقدس با حضورخبرنگاران شهرستان اشکذر برگزار گردید.

در این نشست سرهنگ سید اسدالله امامی به تبیین برنامه های دفاع مقدس پرداخت.

امامی با بیان اینکه امنیت موجود در کشور از برکات دفاع مقدس در این مملکت است گفت: در تمامی کشورهای منطقه ناامنی بیداد می کند و ایران اسلامی تنها کشوری است که در منطقه دارای ثبات است و این از برکات دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه اشکذر، اظهار داشت: با اجرای بیش از50برنامه درهفته دفاع مقدس دراشکذرامروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی هستند و هرگونه تهدیدی را در نطفه خفه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس با رژه حماسی بسیجیان در روز31 شهریورماه آغاز خواهد می شود ابراز داشت: نواختن زنگ انقلاب، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری یادواره شهدا، دیدار از خانواده معظم شهدا، نشست های بصیرتی، نمایشگاههای دفاع مقدس از دیگر برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

امامی تاکید کرد: بیشتر برنامه های هفته دفاع مقدس برای مقابله با جنگ نرم دشمن است و با آغاز سال تحصیلی جدید هم در سطح مدارس به اجرا درخواهد آمد.

ارسال نظرات