امام جمعه اردکان با اشاره به صنعتی بودن این شهرستان گفت: در شأن اردکان نیست که مدرسه ای به نام صنعت نداشته باشد.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۴۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در مراسم جشن شکوفه ها و غنچه ها ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و معلمان گفت: بخشی از سرنوشت نونهالان کشور به دست مسئولین و معلمان است که باید تلاش کرد تا به خوبی رقم بخورد و لازمه رسیدن به هدف مورد نظر این است که مسئولین با تمام تلاش خود و با بکارگیری اخلاص وظیفه خود را انجام دهند.

وی از تلاش های مسئولین آموزش و پرورش و کسب رتبه های ممتاز در کنکور سراسری تشکر و قدردانی کرد و افزود: تربیت خوب دانش آموزان برای معلمان باقیات الصالحات است زیرا معلمی مسئولیتی سخت است.

امام جمعه اردکان با اشاره به تأثیرگذاری رسانه ها در راستای تحقق خواسته های مردم گفت: امیدواریم که با زور تیتر شما رسانه ها تابلو زرد پروژه احداث مدرسه صنعت در اردکان بالا برود.

وی افزود: اکنون در کشور دیگر کسی نیست که نداند اردکان شهر صنعتی است اما با این همه سرمایه، یک مدرسه صنعت ندارد و این موضوع در شأن اردکان نیست که مدرسه ای به نام صنعت نداشته باشد.

حجت الاسلام شاکر اظهار داشت: بنا به گفته مسئولین آموزش و پرورش اردکان ما تا سال 1405 در این شهرستان 11 باب مدرسه کمبود داریم که باید به همت خیرین و صنایع این مشکل برطرف شود.

وی خطاب به مسئولین گفت: شما باید همکاری کنید تا مدرسه صنعت در این شهرستان ساخته شود.

ارسال نظرات