فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه:

دشمنان حضور ایران در سوریه را مانع رسیدن به اهداف خود می‌دانند

فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه امروز وظیفه اصلی ما ایستادگی در مقابل دشمن است گفت: دشمنان حضور ایران اسلامی در سوریه را مانع رسیدن به اهداف خود می‌دانند.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۳۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۶

سردار حسین مصطفی‌پور عصر امروز در نشست با خبرنگاران شرق گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز رزمندگان اسلام در جبهه‌های مقاومت با تاسی از دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستاده و فرهنگ ناب شهادت را سرلوحه کار خود قرار دادند.

وی افزود: امروز سرچشمه جوشان دفاع مقدس باعث شده که مردم کشورهای اسلامی در قالب گروه‌های رزمنده با نام فاطمیون، حیدریون، حشدالشعبی، حزب الله در مقابل دشمنان اسلام و متجاوزین ایستادگی کنند.

سردار مصطفی‌پور تصریح کرد: این گروه‌های مقاومت در حقیقت زمینه سازان ظهور حضرت ولی عصر(عج) هستند که وعده الهی را محقق می‌سازند و زیر بنای ظهور آن حضرت را پایه گذاری می‌کنند.

فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز وظیفه اصلی ما ایستادگی در برابر دشمنان است گفت: همه باید در حد توان خود به وظایفی که عهده داریم به درستی عمل کنیم.

سردار مصطفی‌پور با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله توسط رژیم صدام به ایران اسلامی تحمیل شد افزود: همه ابرقدرت‌ها در دوران 8 سال دفاع مقدس از عراق در مقابل کشورمان حمایت کردند اما امام راحل با توکل بر خدا در مقابل دشمنان ایستاد.

وی گفت: ملت بزرگ ایران هم به دلیل اینکه عمق واقعیت‌ها و اخلاص امام را دیدند در راه دفاع از انقلاب‌اسلامی و نظام مقدس جمهوری‌اسلامی از همه چیز خود گذشتند و در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی کردند.

فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز هم شهدای مدافع حرم که در زمان پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی سنی نداشته یا هنوز به دنیا نیامده بودند به گونه‌ای تربیت شدند که از موانع دشمنان گذشته و در دفاع از حریم اهل بیت مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

سردار مصطفی‌پور نقش خبرنگاران در تبیین مسائل مربوط به دوران دفاع مقدس را بسیار مهم و تاثیر‌گذار خواند و خاطرنشان کرد: هنر خبرنگاران این است که ضمن پرداختن به مسائل مربوط به دوران دفاع مقدس، در جهت انتقال حوادث و اتفاقات جنگ تحمیلی به نسل بعدی تلاش کنند.

فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: به یاری خداوند متعال دفاع مقدس دیگری برای حریم کشور، حریم اهل بیت و دفاع از مردم مظلوم عراق، سوریه و لبنان شکل گرفته که دشمنان نیز به این موضوع اعتراف کرده و حضور ایران اسلامی را را مانع دستیابی به اهداف خود در این کشورها بویژه سوریه می‌بینند.

سردار مصطفی‌پور با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس از اجرای 15 برنامه مختلف خبر داد و افزود: صعود 200 نفر از رزمندگان تیپ نیرو مخصوص میرزا‌کوچک‌خان به قله 2 هزار و 720 متری درفک رودبار و نصب یادبود شهدای مدافع حرم، اجرای رژه حماسی در رشت در نخستین روز از هفته دفاع مقدس و صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان از جمله این برنامه این برنامه ها محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، ویزیت رایگان در مناطق محروم، گلباران مزار شهدا، اجرای رژه موتوری، برگزاری مسابقات ورزشی، گردهمایی هفته دفاع مقدس با موضوع عملیات ثامن الائمه، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و مدافعین حرم و برنامه های متنوع فرهنگی از برنامه‌هایی است که در طول هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

ارسال نظرات