خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه گفت: اقداماتی که امروز سپاه و بسیج در سطح شهرستان انجام داده است ، حاصل همفکری واقدامات خود بسیجیان است که فرمان رهبری، یعنی آتش به اختیار لبیک گفته اند و اقدامات بسیار شایسته ای را انجام می دهند.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۳۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج در خراسان جنوبی ستاد هفته ی دفاع مقدس وجمعی از بسیجیان شهرستان بشرویه  در سی و هفتمین سالگرد هفته ی دفاع مقدس به منظور تجدید بیعت با ولایت با امام جمعه موقت شهرستان دیدار کردند.

ناحیه مقاومت سپاه بشرویه گفت: اقداماتی که امروز سپاه وبسیج در سطح شهرستان انجام داده است ، حاصل همفکری واقدامات خود بسیجیان سطح شهرستان است که فرمان رهبری، یعنی آتش به اختیار لبیک گفته اند واقدامات بسیار شایسته ای را انجام می دهند.

سرگرد خبازی در ادامه گفت: یکی دیگر از اقدامات آتش به اختیار بسیجیان سر وسامان دادن به مقبره شهدای گمنام شهر بشرویه بود که متاسفانه چندین سال بلا تکلیف رها شده بودکه با اندک هزینه ای نسبت به فضا سازی حداقلی آن گامی موثر برداشته شد.

حجت الاسلام حدادیان امام جمعه موقت شهرستان در دیدار ضمن تقدیر وتشکر از همه بسیجیان واعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: لبیک گفتن به فرامین رهبری وگامی موثر در جهت عمران وخدمات به همشهریان یک کار جهادی وبسیجی است که خوشبختانه شاهد آن در تمام عرصه های سطح شهرستان هستیم.

وی اظهارداشت: همان طور که در دوران جنگ تحمیلی عده ای از جوانان خود جوش از جان وخانواده خود گذشتند ، امروز نیز در عرصه های مختلف ودفاع از اسلام ومقدسات شاهد آن هستیم تا حسین فهمیده هایی برخاسته اند تانشان دهند اسلام محمدی هنوز زنده است.

حدادیان افزود: حرکت و رزمایش مردان آسمانی نمود یک فعالیت گسترده وشبانه روزی بسیجیان وجوانان بود که در استان این حرکت نمونه بوده است.

امام جمعه موقت شهرستان بشرویه افزود: امروزه که دشمنان سعی دارند ملت ما را در اقتصاد وجنگ های اقتصادی زمین بزنند، بسیج توانسته با راه اندازی کارگاه های تولیدی در مناطق مختلف چرخ اقتصاد را به حرکت در آورد.

گفتنی است در پایان این دیدار اعضای ستاد هفته دفاع مقدس و بسیجیان با آرمانهای شهدا وامام شهدا تجدید میثاق کردند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها