خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه گفت: در هفته دفاع مقدس 120برنامه مختلف برگزار خواهد شد که از این تعداد 20برنامه به صورت شاخص می باشد.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۲۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از خراسان جنوبی،  علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه در نشست خبری با اشاره به هفته ی دفاع مقدس یاد وخاطره شهدا را گرامی داشت.

وی افزود: دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای انقلاب اسلامی است که با گذشت زمان ارزش آن بیش از پیش نه تنها در داخل کشور بلکه در تمام دنیا مشخص می گردد.

خبازی گفت: ملت ایران تنها با بصیرت واعتقادات بالای خود با دست خالی توانستند در مقابل دشمنان اسلام ونظام بایستند وخداوند نیز پشتیبان آنها شد.

وی تاکید کرد: تنها سلاح رزمندگان ما در دفاع مقدس ایمان واتکا به خداوند متعال بودونسل امروز نیز که در آن دوران نبوده اند بایستی بدانند مهمترین سلاح ، سلاح ایمان و در عمل است وبا این سلاح می توان در مقابل تمام زور گویان جهان ایستاد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه بیان کرد : قطعا باید دانشنامه ای تنظیم شود که ارزش ها وفداکاری های دوران دفاع مقدسدر آلفحاظ وسپس به نسل جوان منتقل شود واین دانشنامه نیز خوشبختانه در دست تدوین است.

خبازی گفت: در طول هفته دفاع مقدس 20برنامه شاخص نیز به همت بسیج سپاه شهرستان بشرویه وسایر پایگاه های مقاومت بسیج وادارات مرتبط برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری همایش پیاده روی ، برگزاری رزمایش رزمی فرهنگی مردان آسمانی ، برپایی نمایش گاه جهاد فرهنگی واقتصاد مقاومتی و...از جمله برنامه های شاخص هفتهی دفاع مقدس می باشد همچنین رژه نیروهای مسلح نیز در روز پنج شنبه برگزار میشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها