خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه بازار اصفهان یکی از قدیمی ترین و ریشه دار ترین بازارهای کشور است از اعلام آمادگی بازاریان اصفهان برای مشارکت در طرح خیرین امنیت ساز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۲۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی، در دیدار اعضای انجمن اسلامی بازار و اصناف استان اصفهان که در دفتر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد گفت: کسبه و بازاریان در قبل ، حین و بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس بسیار تاثیر گذار بودند و علاوه بر اینکه در پشتیبانی مالی از رزمندگان جهاد کردند خود نیز شهدایی را تقدیم نظام اسلامی نمودند و بعد از جنگ نیز هرکجا که لازم بود به صحنه آمدند و ایفا نقش کردند.

وی با بیان اینکه بازار اصفهان یکی از قدیمی ترین و ریشه دار ترین بازارهای کشور است گفت: مجموعه بازاریان اصفهان افرادی متدین، ارزشی و دین دار هستند و به همین جهت ما هیچ نگرانی در این حوزه نداریم.

سردار معصوم بیگی، امنیت مردم پایه را بهترین نوع امنیت عنوان و اظهار کرد: رویکرد نیروی انتظامی در استان برقراری امنیت با استفاده از ظرفیت مشارکت مردم و نهادهای مردمی است و در این میان مجموعه بازار به عنوان یکی از نهاد مردمی می تواند به ارتقای امنیت نقش بسزایی داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ابعاد مختلف امنیت فرهنگی جامعه مورد هجمه دشمن است گفت: امروز مجموعه بازار نقش مهمی در اصلاح رفتار فرهنگی و سبک زندگی مردم دارد و این نقش از طراحان تولید لباس تا تولید کننده ، فروشنده و محیط بازار بسیار حائز اهمیت است.

سردار معصوم بیگی در ادامه نیروی انتظامی را خادم ملت عنوان کرد و گفت: کار پلیس تعطیل بردار نیست و در همه ایام سال به صورت شبانه روز در خدمت مردم است و هر موضوعی که به امنیت جامعه مربوط شود پلیس کوتاهی نخواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها