خبرهای داغ:
محمدی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: در شرایط فعلی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج عزت و افتخار هستیم، شهدای مدافع حرم و شهدای دوران دفاع مقدس تربیت شده مکتب انقلاب و اسلام هستند.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۲۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حجت الاسلام علی محمدی در آیین افتتاح رواق امام خامنه‌‌ای آستان امامزاده شاهرضا (ع) در شهرضا، عنوان کرد: امروز رسالت ما در دفاع از حریم دین و دیانت بسیار سخت تر از گذشته است، در شرایط فعلی دشمن در فضای مجازی با استفاده از تمام امکاناتی که دارد به دنبال ضربه زدن به مبانی اسلامی و انقلاب است.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار کرد: ما باید بسیار بیشتر از آنچه که دشمن در این مسیر تلاش می‌کند، برای حفظ ارزشهای دینی و انقلابی جهاد کنیم.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی، اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) نعمت های بزرگی هستند که در سایه وجود آنها عزت و افتخار و سربلندی نصیب مردم و جامعه و کشور ما شد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: در شرایط فعلی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج عزت و افتخار هستیم، شهدای مدافع حرم و شهدای دوران دفاع مقدس تربیت شده مکتب انقلاب و اسلام هستند.

محمدی اضافه کرد: شهدای دوران جنگ و شهدای مدافع حرم نیز با انگیزه حمایت از قرآن و اهل بیت وارد میدان مبارزه با دشمن شدند، آنان از همه تعلقات دنیایی گذشتند و در هزار کیلومتر دورتر از حریم اسلام دفاع کردند.

وی با اشاره به واقعه تاریخی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، عنوان کرد:  بعد از آن واقعه امام (ره) فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این سخن برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار کرد: رهبری در جمع دانش اموختگان دانشگاه نیروی انتظامی، فرمودند مسئولان کشور باید در برابر دولتمردان آمریکایی ابزار وجود و اظهار قدرت کنند آنان باید ثابت کنند که تکیه‌گاه اصلی آنها خداوند و مردم است چون تکیه‌گاه مردم نیز قرآن و اهل بیت هستند.

محمدی تصریح کرد: در هر کجا پیرو قرآن و اهل بیت بودیم موفقیت برای ما به دست آمد و در هر مقطع تاریخی به هر اندازه این ارزش ها فاصله گرفتیم، شکست و ناکامی برای ما ایجاد شد، امروز هم در هر کجا که در برابر ابرقدرت ها به ویژه آمریکایی‌ها ایستادگی کردیم عقب نشینی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها