خبرهای داغ:
با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

هشدار شدید نماینده اصفهان در مجلس نسبت به برداشت آب زاینده‌رود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: برداشت آب تحت هرعنوان از زاینده‌رود تا تكميل سد تونل سوم کوهرنگ و طرح بهشت‌آباد نه تنها هيچ مجوز قانوني ندارد بلکه دقیقاً خلاف بند سوم دهمين مصوبه شورای عالی آب است.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۱۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای در خصوص برداشت غیرمجاز از رودخانه زاینده‌رود صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: امروز بیش از هر زمان دیگر زاینده‌رود محتاج توجه و جدیت مسؤولان استان در حفظ و حراست از آب شرب مردم و حق آبه کشاورزان و در نهایت حیات اصفهان است، برداشت آب تحت هر عنوان از رودخانه تا تکمیل سد تونل سوم کوهرنگ و طرح بهشت‌آباد نه تنها هیچ مجوز قانونی ندارد بلکه دقیقاً خلاف بند سوم دهمین مصوبه شورای عالی آب است؛ هرگونه برداشت جدید از حوضه زاینده‌رود به منزله نابودی زاینده‌رود و کمبود شدید آب آشامیدنی مردم اصفهان و تضییع حق آبه کشاورزان است.

وی در پایان مطرح کرده است: این‌جانب به‌ عنوان نماینده مردم شریف اصفهان تمام فعالیت‌های و اقدامات مسؤولان و احساس مسؤولیت آنان در اجرای کامل قوانین و مصوبات شورای عالی آب را رصد می‌کنم و به‌ زودی گزارشی از مسؤولان پر تلاش و دلسوز و افراد که با بی‌تفاوتی و سستی در انجام‌وظیفه، زمینه تاراج رفتن حق آبه مردم اصفهان را هموار ساخته‌اند، برای افکار عمومی منتشر خواهم کرد.

ارسال نظرات