نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی استان، با اشاره به حرکت مدافعان حرم در امتداد حرکت شهدای دفاع مقدس و اظهار اینکه امر به معروف مختص حجاب و عفاف و نماز نیست، تقویت مدافعان حرم را جزو فریضه امر به معروف عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۱۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: امروز هر حرکتی خلاف ارزش های شهدا و انقلاب که موجب تضعیف نظام شود، خیانت به شهدا بوده و تنها راه حفظ خون شهدا و انقلاب وحدت و همدلی است.

وی وحدت و ولایت مداری را رمز پیروزی عنوان و بیان کرد: اگر این دو شاخصه را رعایت کنیم دشمنان نمی توانند علیه نظام کاری از پیش ببرند، چراکه امروز این اقتدار به ‌واسطه رهبری هوشمندانه و مدیریت و بینش بالای رهبر فرزانه انقلاب است.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه حتی در امور سیاسی نیز باید امر به ‌معروف و نهی از منکر اجرا شود، یادآور شد: تکیه نکردن به ابرقدرت‌ها، انهدام مراکز توطئه، آمادگی داشتن در عالی ‌ترین حد، برائت از مشرکین، جلوگیری از منکرات و هدایت به راه راست و آگاهی از توطئه‌های دشمن همه از اصول امر به‌ معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه تبریز دوران دفاع مقدس را در استمرار حادثه کربلا دانست و اظهار داشت: بیان و تشریح ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس قابل تکرار است و اگر تکرار نشود، فراموش خواهد شد، هرچند عده‌ای شاید به برگزاری همایش ها و برنامه های ویژه برای شهدا خرده بگیرند.

عصر دیروز فرماندهان نظامی و انتظامی آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه تبریز به مناسبت هفته دفاع مقدس دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها