خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی در نشست خبری اعلام کرد:

27 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در خوي برگزار مي شود

سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی در نشست خبري، برنامه‌هاي گراميداشت هفته دفاع‌مقدس را تشريح كرد.
کد خبر: ۸۹۲۱۲۸۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در ابتدا ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و تسلیت ماه پیروزی خون و شمشیر با اشاره به اهمیت  این مناسبتهای ملی و مذهبی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما برگرفته از قیام کربلاست لذا باید در تبیین برنامه ها و گرامیداشت ها برنامه ریزی دقیق صورت گيرد.

سرهنگ پاسدار محمدباقرعلایی هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای تجلیل از ایثار و فداکاری رزمندگان سلحشور عنوان کرد که به تبیعیت از سالار و سرور شهیدان و با لبیمک به امام و مقتداشان در برابر ظلم و فساد قدعلم کرده و مبارزه کردند.

وی گفت: دفاع مقدس عزت و سربلندی به مردم ایران به ارمغان آورده است چرا که در دوران دفاع مقدس رزمندگان عزیز ما رشادت های بی نظیری را از خود به یادگار گذاشتند که می بایست در این فرصت مغتنم به این  دلاوری ها پرداخته شود.

علایی با اشاره به ترویج فرهنگ دفاع مقدس ابراز داشت: ما معتقدیم این فرهنگ متعلق به قشر، جامعه و سازمان خاصی نیست لذا سعی و کوشش ما این است با ایجاد زمینه‌های مختلف شرایط ظهور و بروز گسترش آن را در جامعه فراهم کنیم.

فرمانده سپاه خوی اظهار کرد: بخشی از برنامه های این هفته مانند پیاده روی خانوادگی، برگزاری جشنواره مالک اشتر و مجمع عالی بسیج انجام شده است و اولین برنامه در 31شهریور با اقتدار نیروهای مسلح در رژه قدرتی 31شهریور برگزار می گردد.

این مقام مسئول به ایجاد بیمارستان صحرایی با حضور متخصصان و پزشکان در منطقه قطور شهرستان خوی از 1مهر به مدت 5 روز خبر داد و افزود: در این بیمارستان کلیه خدممات پزشکی، پرستاری و مشاوره ...به صورت رایگان  ارائه می گردد.

وی همچنین به پروژه های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: چندین طرح تولیدی و اشتغال زایی بسیج سازندگی در همین افتتاح خواهد شد.

برگزاری برنامه های همگام با کشاورز، مراسم شب شعر، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری حلقات صالحین، پست های ایست و بازرسی، گرامیداشت های هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای محلات، برپای ایستگاه های صلواتی، اعزام راویان به واحدهای مقاومتی و دانشگاه ها،برپایی نمایشگاه پوستر، برگزاری روشنگری فصلی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهداءو...از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته به شمار می رود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار