خبرهای داغ:
مدرسه سه کلاسه خیر ساز روستای انبار با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی، اهالی روستای انبار و اعضاء مجمع خیرین مدرسه ساز بوکان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۲۱۲۸۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مدرسه سه کلاسه خیر ساز روستای انبار با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی، اهالی روستای انبار و اعضاء مجمع خیرین مدرسه ساز بوکان به بهره برداری رسید.

در آیین افتتاح این مدرسه خیر ساز مدیر آموزش و پرورش بوکان در سخنانی به امر مهم مدرسه سازی اشاره کرد و گفت: مدرسه سازی عشق می خواهد و علاقه، خیران با ساخت مدرسه عشق را با علم توام می کنند و راهی روشن پیش روی کودکان این مرز و بوم قرار می دهندکه تا دنیا باقی است کار نیک آنان نیز ماندگار است.

سلیمان مام عزیزی در ادامه افزود: مدرسه سه کلاسه خیرساز روستای انبار بوکان در ۱۱۴ متر زیر بنا و با هزینه ۱۶۰ میلیون تومان توسط خیر مدرسه ساز مرضیه شریعتمداری احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: ۲۵۰ متر فنس کشی و همچنین ۵۰۰ متر مربع بتن ریزی حیاط مدرسه از دیگر اقدامات این خیر برای مدرسه مذکور بوده است تا بچه های این روستا از اول مهر بتوانند در مدرسه ای با استاندارد های روز کسب علم و دانش کنند.

مجمع خیرین مدرسه ساز بوکان یکی از فعالترین انجمن های خیریه در سطح استان هستند که تا کنون موفق به ساخت ده ها مدرسه روستایی و شهری در نقاط مختلف بوکان شده اند.

 

ارسال نظرات