فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان از اهداء 300 بسته لوازم التحریر به دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند در شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۲۷۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴

اهدء 300 بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در همدانمریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی  با اشاره به  تاکیدات دین مبین اسلام در کمک به هم‌نوع  اظهار داشت: با توجه به دستورات دینی در راستای کمک به هم‌نوع  به خصوص افراد نیازمند و مستضعف  حوزه حضرت زهرا(س) در کنار انجام این اقدام خداپسندانه اقدام به ترویج  سنت حسنه کمک به دیگران کرده است.

وی افزود: حمایت مادی و معنوی از فرزندان خانواده‌های نیازمند فقر در آینده را کاهش داده و استعدادهای آنها را هر چه بیشتر شکوفا خواهد کرد.

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: با توجه به فقر و عدم توانایی مالی بسیاری از خانواده‌ها در راستای خرید لوازم التحریر برای فرزندان، همواره شاهد این هستیم که  بسیاری از کودکان از حق مسلم خود که تحصیل است، باز می‌مانند و در نتیجه افراد بیشتری در جامعه از نعمت سواد محروم هستند.

وی با بیان اینکه تامین نیازهای اولیه تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند موجب ایجاد آرامش فکری و روحی بیشتر در آنان خواهد شد، گفت: برنامه  اهداء لوازم التحریر به دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند  توسط  حوزه حضرت زهرا(س) همه ساله  در راستای محرومیت‌زدایی  و کمک به تامین بخشی از نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

زنگنه از اهداء 300 بسته لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند خبر داد و بیان داشت: اقلام این بسته حمایتی شامل کیف، نوشت افزار و دیگر لوازم آموزشی  است.  

وی ارزش کل لوازم اهدایی را  به ارزش 50 میلیون ریال برآورد کرد و  یادآور شد: این بسته‌های آموزشی از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج  این حوزه  در بین دانش‌آموزان  خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد:  امیدوارم  با کمک خیران شرایطی فراهم شود تا تمام دانش‌آموزان نیازمند نیز از فرصت ادامه تحصیل بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات