معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری راهپیمایی امر به معروف و نهی از منکر سوم مهر ماه خبرداد.
کد خبر: ۸۹۲۱۲۵۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
معاون سیاسی امنیتی استاندار در نشست امر به معروف و نهی ازبرگزاری راهپیمایی امر به معروف و نهی از منکر سوم مهر ماه منکر از برگزاری راهپیمایی «امر به معروف و نهی از منکر» در تاریخ سوم مهرماه امسال از ساعت ۱۰ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه از میدان شهدای نیروی انتظامی تا میدان هفت تیر خبر داد.
فتاح محمدی افزود: در عمل به فریض امر به معروف و نهی از منکر همه دستگاه‌های اجرایی از هم دیگر سبقت بگیرند، چون اجرای این فرضه الهی مختص به گروه خاصی نیست.
وی با بیان اینکه باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ایام محرم پررنگ‌تر شود گفت: بسیاری از آسیب‌های جامعه در نتیجه بی توجهی و فراموش کردن همین فریضه الهی است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار در این نشست با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید در این جلسات حضور پررنگ داشته باشند و به مردم اطلاع رسانی کنند افزود: اساس کار دستگاه‌های اجرایی کارمیدانی باشد و هر مسئول این فریضه الهی را در دستگاه‌های خود اجرا کنند.
برگزاری همایش و نشست‌های علمی در دانشگاه‌ها، بزرگداشت شهدای اصناف و غبار روبی مزار مطهر شهدا و تجلیل از طلایه داران امران به معروف و ناهیان از منکر از جمله برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی ازمنکر در استان است.
از ۳۱ شهریور ماه تا ۶ مهر ماه بنام هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.
ارسال نظرات