رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای طرح ویژه ترافیک همزمان با بازگشایی مدارس در معابر شهری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۲۵۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
سرهنگ خوشوقت گفت:: با توجه به اینکه در ابتدای سال تحصیلیاجرای طرح ویژه ترافیک همزمان با بازگشایی مدارس درمعابر استان سرویس‌های مدارس ساماندهی نشده و والدین ایاب و ذهاب فرزندان خود را بر عهده می‌گیرند در ساعات اولیه صبح شاهد ازدیاد تردد خودرو‌ها و ترافیک در معابر خواهیم بود.
وی افزود: بر اساس دستور ابلاغی طرح ویژه ترافیک با حضور گسترده پلیس به منظور روانسازی ترافیک از اول مهر در معابر شهری پر ترافیک که احتمال تداخل وجود دارد اجرا می‌شود.
خوشوقت با بیان اینکه این طرح تا ۱۵ مهر ادامه دارد گفت: با توجه به همزمانی دهه اول محرم با آغاز سال تحصیلی برخی از هیئت‌های عزاداری با برپایی خیمه به انسداد معابر اقدام کرده و این کار باعث افزایش ترافیک در دیگر خیابان‌های همجوار می‌شود.
وی با بیان اینکه بستن خیابان‌ها خلاف مقررات راهنمایی و رانندگی است افزود: بستن خیابان‌ها در سال‌های گذشته باعث نارضایتی عمومی و افزایش تصادفات شده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به اینکه براساس ماده ۱۴ قانون رسیدگی به تخلفات بستن خیابان‌ها ممنوع است گفت:: در نشستی با مسئولان هیئت‌های عزاداری تذکرات لازم در خصوص رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در بر پایی خیمه‌های عزاداری داده شد.
ارسال نظرات