فرمانده سپاه ناحیه خاتم با بیان اینکه دفاع مقدس الگویی برای نهضت های آزادی بخش جهان است از اجرای بیش از 40 ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان خاتم خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۲۴۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ در استانه هفته دفاع مقدس برنامه های گرامیداشت این هفته در شهرستان خاتم تشریح شد.

فرمانده سپاه ناحیه خاتم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در ادامه با اشاره به رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، امنیت و آسایش امروز جامعه را مدیون همین رشادت ها دانست.

وی خاطر نشان کرد: دوران هشت ساله جنگ تحمیلی و دفاع جانانه ملت ایران از کشور اسلامی امروزه الگویی است برای ملت های آزادی بخش جهان تا در مقابل ظلم و ستم و هر تجاوزی بایستند.

حسین آزادی نژاد در ادامه با بیان اینکه امسال هفته دفاع مقدس مقارن با ایام ماه محرم است به لزوم انتقال و ترویج فرهنگ عاشورا و مقاومت در جامعه به ویژه به نسل جدید اشاره کرد و با بیان اینکه امروز وظیفه اصلی ما ادامه راه شهدا و حفظ و نگهداری از دستاوردهای آن بزرگواران است از اجرای بیش از چهل ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت این هفته در شهرستان خاتم خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه خاتم برگزاری رژه نیروهای مسلح شهرستان ، غبار روبی گلزار مطهر شهدا ، سرکشی و دیدار با خانواده معزز شهدا ، نواختن زنگ علم و ایثار ، برگزاری جام فوتسال ، برگزار همایش لبیک یا حسین ، برگزاری یادواره های شهدا ، شب شعر ، همایش الموت احلی من العسل ، افتتاح سالن اجتماعات و . . . را از مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان خاتم نام برد و از عموم مردم ولایتمدار شهرستان خاتم جهت حضور در این مراسمات دعوت به عمل آورد.

ارسال نظرات