در آستانه هفته دفاع مقدس نشست خبری با جانشین ناحیه مقاومت بسیج مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۲۳۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز؛ در آستانه هفته دفاع مقدس نشست خبری با حضور اصحاب رسانه شهرستان با جانشین ناحیه مقاومت بسیج مهریز برگزار شد.

در این نشست جانشین ناحیه مهریز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: امسال هفته دفاع مقدس با ماه محرم الحرام و بازگشایی مدارس متقارن شده است که باید نهایت استفاده را در این بازه زمانی جهت نشر ارزشهای دفاع مقدس و آرمان های انقلاب اسلامی و فرهنگ عاشورا داشته باشیم.

سرهنگ دوم پاسدار حسینی اظهار داشت: شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس با تأسی به فرهنگ عاشورا و حضرت سیدالشهدا(ع) و پیروی ازمنویات ولایت فقیه زمان خویش پای به میدان جهاد نهادند و علیه باطل جنگیدند وبعضاً به شهادت رسیدند.

وی با بیان فرازی از فرمایشات شهید مطهری که می فرماید: "شمر زمانه ات را بشناس" تصریح کرد: امروز گفتمان کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا، ترویج فرهنگ ولایتمداری ، زیر بار ظلم نرفتن و حمایت ازمظلومان عالم است که این همت اصحاب رسانه را می طلبد که این گفتمان را در فضای مجازی و رسانه ها فریاد بزنند.

وی افزود: بحث انقلابی گری و انقلابی ماندن از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب است که در جمع اقشار مختلف مردم این را مطالبه نموده اند که متاسفانه امروزه بحث سکولار را در مقابل این موضوع قرار داده اند که هوشیاری و بصیرت مسئولین و آحاد مردم را می طلبد که در این مسیر دچار انحراف نشوند.

سرهنگ حسینی در ادامه برنامه های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس در شهرستان مهریز را بیش از چهل برنامه اعم از فرهنگی، ورزشی و بصیرتی برشمرد و افزود:  رژه نیروهای مسلح در روز 31 شهریور، سرکشی از خانواده معظم شهدا، همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از ایثارگران و رزمندگان، زنگ مهر و مقاومت در مدارس از جمله برنامه های شاخص در این هفته می باشد.

 

ارسال نظرات