خبرهای داغ:
بیانیه بسیج کارمندان استان همدان:

انقلاب اسلامی استمرار نهضت سرخ و زنده‌کننده حسینی است

در بیانیه بسیج کارمندان استان همدان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است: تقارن این هفته با دهه اول محرم این حقیقت را در ذهن متبادر می‌نماید که این انقلاب استمرار همان نهضت سرخ و زنده‌کننده حسینی است و جهان خفته را از آشفتگی نجات می‌دهد.
کد خبر: ۸۹۲۱۲۲۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰

انقلاب اسلامی استمرار نهضت سرخ و زنده‌کننده حسینی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس سال 96 و تقارن آن با ایام محرم الحرام و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین(ع) بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

آنچه امروز در ام‌القرای جهان اسلام، کشور پهناور ایران شاهد هستیم عظمت روح و فرزانگی مردانی است که بخشی از تاریخ بی‌نظیر معاصر هستند و در نبردی  نا برابر و ناجوانمردانه که بلوک استکبار بر جهان اسلام تحمیل کرده و تلاش می‌کند آن را مفتوح نگه دارد تا از قوای اسلام توان بگیرد و بنیان‌های قوی منطقه را با مخاطره رو به رو سازد، اکنون  با برچیده شدن تفکر داعش در منطقه و فتح آخرین پایگاه آنان در دیرالزور فنا به آنان ارزانی و شکست را به اردوگاه دشمن وارد کرده‌ایم.

به نیکی می‌دانیم که نقش بی‌نظیر تجربیات ارزشمند و گران سنگ دوران طلایی دفاع مقدس که به حق یک گنج بی‌نظیر بود برای ما و با فرماندهی تربیت‌شدگان آن دوران خون رنگ که جهان را به تنفس مجدد وا داشت و یک احیا جهانی در باورها و اعتقادات آزادی خواهان جهان ایجاد کرد به یک نقطه روشن مبدل گشته است که برای پاسداشت و گرامیداشت آن باید تاریخ آن دوران را هموار و برای انتقال به نسل آینده بازگو کنیم تا به شدت افتخارات آنان بیفزاییم و همواره به این نقطه از تاریخ خود همانند بقیه تاریخ افتخارآمیز این سرزمین مباهات کنند.

تقارن این هفته با دهه اول محرم و انقلاب جهانی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) این حقیقت را در ذهن متبادر می‌نماید که این انقلاب دقیقا استمرار همان نهضت سرخ و زنده‌کننده حسینی است و جهان خفته را از آشفتگی نجات می‌دهد و با سفینه النجاه حسین ابن علی(ع) صراط مستقیم را پیموده و عاقبت‌بخیر می‌گرداند.

ما کارمندان بصیر عاشورایی استان همدان که همواره در صحنه‌های انقلاب خوش درخشیده‌ایم یک‌بار دیگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت‌های نسل حیدر کرار در دوران دفاع مقدس با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان(ره) و حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید پیمان نموده و آمادگی خود را برای تحقق فرمان ولی خود در راستای تحقق شعار سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» با اردوهای قوی جهادی بعمل آورده و با تمام توان در راه اعتلای این فرهنگ کوشا هستیم به همین منظور اعلام می‌داریم:

  • همه بدانند گرامیداشت خاطره و رشادت‌های سلحشوران و ایثارگران و خانواده‌های محترم آنان و شهدای گرانقدر یک اصل انکارناپذیر خواهد بود.
  • ما خدمتگزاران مردم از عموم آزادی‌خواهان جهان و مجامع رسمی و بنیادهای بین‌المللی می‌خواهیم در جهت حذف تروریسم نه تنها با بخشنامه بلکه اقدامی موثر قوی صورت به عمل آورند.
  • مجامع جهانی ضمن محکوم نمودن جنایات ددمنشانه سران کشور میانمار نسل‌کشی مسلمانان را هر چه سریع‌تر پایان بخشیده و بیشتر از این دست خود را به خون بیگناهشان آلوده نسازند.
  • مجامع جهانی فریاد مظلومیت از یاد رفته کودکان و زنان و پیران یمن را ببندند و راه جلوگیری از آن را عملی با فشار بر دولت جبار عربستان هموار نمایند.
  • دولت‌ها با عبرت‌گیری از گذشته استکبار اعتمادیه سران استکبار را کم کرده و بر شدت ایستادگی بیافزایند.
  • سران اسلام بد عهدی بلوک غرب در مواجهه با مسائل جهان اسلام خوب رصد نموده و با مطالبه‌گری از حقوق حقه مسلمانان دفاع نمایند.
  • سران کشور های اسلامی با برگزاری کنفرانس سران، خارج از موعد به ظلم‌های جاهلان گرفتار در جاهلیت مدرن پایان داده و از کشتار مسلمانان جلوگیری به عمل آوردند.
  • نمایندگان مجلس با هوشیاری و بهره‌گیری از ظرفیت دوران‌های دفاع مقدس در دفاع از حقوق مردم و جلوگیری از مصوبات بی‌اثر و خنثی و حاشیه‌ساز قوم عالی و بلند بردارند.
  • نیروهای مسلح ما با اقتدار تمام از کیان و شرف و عزت این مردم دفاع نمایند و اجازه هر گونه بازرسی از مراکز نظامی ما را به دشمن ندهند و هر روز بر قدرت دفاعی بیفزایند.
  • دولت‌مردان با استفاده از ظرفیت دیپلماسی و بهره‌گیری از ظرفیت کشورهای همسایه از بروز فاجعه همه‌پرسی در عراق و تجزیه عراق جلوگیری نمایند.
  • نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی با اتخاذ تدابیر سختگیرانه و لازم جلوگیری پیشرفت بلامنازع آمریکا را در قضیه برجام گرفته و هوشمندانه همه راه‌های نفوذ را ببندند و اقدامات تقابلی را در دستور کار خود قرار دهند.

سایه امام خامنه ای عزیز مستدام باد .

شورای قشر کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) و سازمان بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار