فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات از اجرای 44 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۲۱۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶

سرهنگ پاسدار علی مطلبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری عاشورای حسینی گفت: بایستی در این هفته نسبت به تبیین فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس تلاش داشته باشیم و این فرهنگ را تداوم بخشیم.

وی افزود: 31 شهریورماه یادآور تهاجم همه جانبه دشمن بعثی به مرزهایمان در سال 57 و در حالیست که نظام اسلامی تازه حیات گرفته بود. دشمن با این تهاجم به دنبال کسب منافع در منطقه بود ولی این منفعت‌ظلبی با شکست آنان مواجه شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات تصریح کرد: شهدای ما با تأسی از سالار شهیدان وارد جبهه‌های حق علیه باطل شدند و در مقابل دشمن تا بُن دندان مسلح ایستادند و برای حفظ ارزش‌های اسلامی جان بر کف نهادند.

سرهنگ پاسدار مطلبی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در شرایط امروز جامعه و مقابله با تهاجم نرم دشمن گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و تشریح خاطرات هشت سال دفاع مقدس بیانگر فرهنگ ایثارگری و شهادت رزمندگان اسلام است.

وی ا بیان اینکه امسال در هفته دفاع مقدس بیش از 44 عنوان برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها در شهرستان پیشوا اجرا می‌شود، افزود:‌ برگزاری یادواره شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا برخی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان محلات است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور اتفاق نظر در حمله وحشیانه همه دنیای کفر به کشوری بود که مردمش اراده کرده بودند آزاد و مستقل زندگی کنند و خود اختیار منابع و ثروت‌های داخلی کشورشان را به دست گیرند.

سرهنگ پاسدار مطلبی خاطرنشان کرد: اگر در طول هشت سال دفاع مقدس همراهی مردم با حضرت امام خمینی(ره) نبود به طور قطع امروز همانند دوران پیش از انقلاب در نهایت وابستگی و زیر سلطه بیگانگان به سر می‌بردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات