نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در جمع فرماندهان نیروهای مسلح
بوشهرـ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به تهدیدات دیروز رئیس جمهور آمریکا در صحن عمومی سازمان ملل، ترامپ را شخصی ضعیف، کوتاه فکر و بسیار منحرف دانست و تصریح کرد: تهدید ترامپ در صحن عمومی سازمان ملل با هیچ قاعده دیپلماسی سازگار نیست.
کد خبر: ۸۹۲۱۲۰۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با فرماندهان ارشد ارتش و سپاه مستقر در استان بوشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای هشت سال دفاع مقدس و سپاسگذاری از نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و بسیج مستقر در استان بوشهر اظهار داشت: بی‌تردید در تاریخ بشریت هر نظامی که دارای نیروی مسلح مقتدر بوده است آن نظام و کشور دارای قدرت بالای استقرار، استقلال و شاخصه های توسعه و پیشرفت بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه نیروهای مسلح مایه اقتدار، استقلال و زمینه ساز توسعه و پیشرفت یک نظام هستند، تصریح کرد: نیروهای مسلح، ستونی محکم و کوهی پایدار در مقابل تمامی تهاجمات سخت بیگانگان و در عرصه مرزداری و مرزبانی و ایجاد امنیت داخلی، پایه اصلی یک نظام هستند.

امام جمعه بوشهر به اشاره به  اقتدار نیروهای مسلح ایران در همه عرصه‌‌ها افزود: انقلاب اسلامی ایران، حفظِ استقلال و پیشرفت و توسعه اسلامی دانش بنیان خود را مدیون نیروهای مسلح و تمامی دستگاه‌های امنیتی می‌داند و اوج این حضور در هشت سال دفاع مقدس است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه نیروهای مسلح مایه آرامش و عزت هستند خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح هر نظام، گذشته از اینکه مایه استقلال و حفظ حریم جغرافیای یک کشور هستند، مایه آرامش، آسایش، امید، نشاط و اطمینان خاطر مردم یک کشور نیز به شمار می‌روند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه تقویت و حمایت از نیروهای مسلح یک ضرورت و واجب شرعی و یک قاعده بر اساس عقلانیت نظامی است، تاکید کرد: کسانیکه در اندیشه بودند که نیروهای مسلح ایران اسلامی را به هر شکل ضعیف کنند، دچار یک ساده انگاری نظامی و یک فکر به دور از عقلانیت نظامی هستند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به توسعه زیرساخت‌های نظامی نیروهای مسلح افزود: باید در عرصه تولید منابع انسانی و توسعه زیرساخت‌ها و ساخت تجهیزات سیستم‌های نوین نیروهای مسلح به خودکفایی و مرجعیت برسیم و چنان مقتدر شویم که در همه عرصه‌ها به عنوان یک کشور بزرگ فراتر از دیگر کشورها معرفی شویم.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه نباید به جهان استکبار اعتماد کنیم، گفت: جهان استکبار به دنبال چپاول ثروت‌ها و تسلط بر مراکز قدرت‌ها است و برای این کار، برنامه‌‌ریزی‌های مختلف از جمله تهاجم سخت و نرم دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به تهدیدات دیروز رئیس جمهور آمریکا در صحن عمومی سازمان ملل، ترامپ را شخصی ضعیف، کوتاه فکر و بسیار منحرف دانست و تصریح کرد: تهدید ترامپ در صحن عمومی سازمان ملل با هیچ قاعده دیپلماسی سازگار نیست.

امام جمعه بوشهر، سازمان ملل را سازمان حامی دولت‌های استعمارگر دانست و گفت: سازمان مللی که باید سازمان حمایت از ملل متحد، مردم و صلح باشد به سازمان دولت‌های استعمارگر تبدیل شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها