رئیس سازمان بسیج مستضعفین شهید حججی را نمونه بارز دشمن شناسی و‌دشمن ستیزی توصیف کرد و گفت:شهید حججی و امثال حججی ها، هم کامل دشمن راشناختند و هم مردانه با دشمن ستیز داشتند وآن همان کاری است که حسین ابن علی در شناخت یزید کرد.
کد خبر: ۸۹۲۱۲۰۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران، سردار غلامحسین غیب پرور،رئیس سازمان بسیج مستضعفین،که در یادواره شهدای شهرستان ملارد حضور داشت در سخنرانی خود ،با گرامیداشت یاد شهدای والامقام این شهرستان و تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس ،شهدا را مدافعان حریم‌ولایت و اسلام دانست و‌اظهار داشت:در طول تاریخ ایران اسلامی مردم عشق به ولایت را از سر دور نکردند و‌امروز رزمندگان ما هزاران کیلومتر در غربت در دفاع از آرمانهای رهبری و حرم اهلبیت(ع)و برای آسایش مردم ایران جان خود را تسلیم میکنند.

وی برا این اساس،عظمت،پایداری و‌حمایت مردمی از جمهوری اسلامی را موجب پیشرفت نظام اسلامی در عصر امروز برشمرد و اضافه کرد: هرجا دشمن قد علم کرد،مردم ایران کمر دشمن را خم و در هر صحنه ای که انقلاب اسلامی نیاز داشت مردم با شور و‌شکوه خود آنجا حاضر شدند و امروز نیز پایداری به این اعتقادات راسخ ،موجب پیشرف ایران اسلامی در منطقه شد.

فرمانده بسیج مستضعفین،جلسه شهدا را مظهر عزای حسین ابن علی(ع) توصیف کرد و خاطر نشان کرد:هر جلسه ای که به یاد شهدا گرفته شود،آن جلسه عزای ابا عبدالله(ع) است.

وی اضافه کرد:در جلسه شهید باید چیزی را یاد گرفت،اما در جلسه ابا عبدالله(ع)باید بیاموزیم،زیرا وجود نازنین وجود سید الشهدا (ع)بزرگ‌مرد پاسداری و شش دانگ بندگی خدا را در کارنامه اش ثبت دارد.

سردار غیب پرور،در ادامه سخنرانی خود به دو نکته مهم«شمن شناسی»و «دشمن ستیزی»اشاره کرد و تصریح کرد:حسین ابن علی (ع)گنجینه ای از دشمن شناسی و دشمن ستیزی بود و دشمن را خوب شناخت و در اینباره اگر یک جامعه دشمن خودش را نشناسد،چه اتفاقی خواهد افتاد؟

این مقام نظامی، بر این اساس بیان داشت:کسانی که در دشمن شناسی ضعیف باشند میشود خیلی از مسلمانی که هم تلاوت قران را به جا می آورند و طواف حج را،اما مسلمانان کاملی نیستند.

رئیس بسیج مستضعفین ، شهید حججی را مصداق دشمن شناسی و دشمن ستیزی توصیف کرد و‌گفت:شهید حججی و امثال حججی ها،هم نماد دشمن شناسی بودند و هم ‌دشمن ستیزی، که مردانه دشمن ستیزی کردند وآن همان کاری است که حسین ابن علی در شناخت یزید کرد.

این مقام مسئول نظامی،دشمن ستیزی را مهمتر از دشمن شناسی برشمرد و خاطر نشان کرد:اگر مسلمانی هم دشمن شناس شد و‌دشمن ستیز، آن مسلمان واقعی است و شهدا تکلیف خود را دانستند،چه در دوران دفاع مقدس و‌چه در دوران مدافعان حرم و‌دفاع از حریم اهل بیت(علیهم السلام).

وی ،با بیان اینکه یزیدیان و امویان امروز اسلام « آمریکا و‌رژیم صهیونیستی است»اظهار داشت:امروز همگان باید بدانند همان صهیونیستی که در صحرای کربلا دست داشت،همان صهیونیستی است که در مقابل مسلمان میانمار ایستاد و‌آنها را قتل عام کرد،آری رژیم صهیونیستی دشمن امروز مسلمان جهان است.

وی در ادامه ترامپ(رئیس جمهور آمریکا)را دیوانه،کودن و‌احمق خطاب کرد و بیان داشت: رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل علیه ایران اسلامی،خباثت و دشمنی خود را آشکا کرد و‌آنچه توانست بر علیه جهموری اسلامی یاوه گویی کرد، آن هم به انقلابی که سرای الله اکبر را در دنیا بلند کرده است و حامی مستضعفین جهان است.

سردار غیب پرور ،با بیان اینکه دولتمردان ما و‌الاخصوص رئیس جمهور باید جواب دندان شکنی را در تریبون سازمان ملل به یاوه‌گویی های روز گذشته، رئیس جمهور آمریکا بدهد،اظهار داشت: همه خانواده های شهدا و‌مردم ولایت مدار ایران اسلامی منتظر آنند که ببینند، آیا منتخبشان امشب در تریبون سازمان ملل مشت محکمی بر دهن این احمق یاوه گو خواهد زد یا نه.

مراقب نفوذی ها باشید

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خاتمه سخنرانی خود به خطر نفوذی های دشمن در میان مردم انقلابی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: تاریخچه نفوذیها از بذل اسلام تا امروز ازبین نرفته است ونفوذیها همان کسانی بودند،که اسلام را به ضغف کشانیدندو امروز ماییم شهدا و رهبری و‌مراقب باشید که دشمن در عرصهای فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی در ما رخنه نکند.

انتهای پیام//

ارسال نظرات