در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج مطرح شد؛

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خنداب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خنداب برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان را تشریح و از برگزاری برنامه‌های متعدد در این هفته خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۱۹۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۳

سرهنگ پاسدار حسین روح‌افزا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری رژه نیروهای مسلح، حضور پاسداران و بسیجیان در نماز باشکوه جمعه، حضور در دستجات عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع)، گلباران قبور شهدا، قرائت زیارت عاشورا از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

وی افزود: خاطره‌گویی یادگاران و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، برگزاری یادواره «آبروی محله، افتخار کوچه‌ها» گرامیداشت شهیدان قاسمی و رحمتی، برگزاری یادواره شهدای خنداب در امامزاده مسعود(ع)، برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس در سطح مساجد، دیدار با خانواده شهدا بخشی دیگر از برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب تصریح کرد: باتوجه به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر در راستای احیای این هفته نیز برنامه‌هایی را اجرا خواهیم کرد که راهپیمایی ۳۱ شهریور ماه، قرائت بیانیه، سخنرانی دبیر ستاد احیا، تجلیل از آمران به معروف و ناهیان منکر، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری سلسله نشست‌های امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان خنداب از جمله برنامه‌های این هفته است.

سرهنگ پاسدار روح‌افزا با اشاره به هجمه‌های عظیم اقتصادی، تبلیغاتی و فرهنگی دشمن در شرایط فعلی جامعه گفت: ایستادگی در برابر این هجمه‌‎های عظیم تنها با اتکا به نیروی خودباوری، همت، ولایت‌پذیری و ایمان به مردم امکان‌پذیر است. چراکه یکی از حربه‌های دشمنان در عصر حاضر نا‌امید کردن مردم ایران اسلامی نسبت به نظام و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: روحیه خودباوری و مقاومت رزمندگان دوران دفاع مقدس برجسته‌ترین ویژگی است که باید بیش از گذشته به آن پرداخته شود. رزمندگان اسلام با اتکا به همین روحیه موفق به ایستادگی در برابر دنیای مادی آن زمان شدند تا جایی که حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی  نیز به دست دشمنان اسلام نیافتاد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات