یک فرمانده بسیج سیستان و بلوچستان در گفتگو با «بسیج»:

اقتصاد مقاومتی نقش موثری در ایجاد روح اعتماد به مصرف کالای داخلی را ایجاد می‌کند

ناهید مالک پور گفت: اقتصاد مقاومتی نقش موثری در ایجاد روح اعتماد به مصرف کالای داخلی را ایجاد می‌کند لذا با تقویت کیفیت کالای تولید داخلی هم می‌تواند اطمینان مصرف کنندگان را به واحد اقتصادی داخلی افزایش دهد.
کد خبر: ۸۹۲۱۱۷۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰
اقتصاد مقاومتی نقش موثری در ایجاد روح اعتماد به مصرف کالای داخلی را ایجاد می‌کند

ناهید مالک پور فرمانده بسیج گردان 501 کوثر استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی می تواند پیشرفت صنعتی وتولیدی را شکل دهد تااز این طریق فقر و توزیع ناعادلانه ثروت از بین برود.

وی با بیان اینکه برای دستیابی به یک الگوی توسعه اقتصادی مناسب باید شرایط کشورمان در نظر گرفته شود افزود: اقتصاد مقاومتی با تکیه بر شرایط فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی می‌تواند الگوی متناسب را طراحی کند که از غرب پیروی نکرده باشد.

وی در ادامه افزود: در اقتصاد مقاومتی به ارتقای تولید ملی اهمیت داده می شود لذا از این طریق می‌تواند تعادل در بازار را ایجاد کند.لذا تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و دستیابی  به توسعه پایدار در اقصاد مقاومتی  است که اقتصاد مردمی است .

مالک پور خاطر نشان کرد: اقتصاد کشورمان نیازمند کسب و کار و اشتغالزایی است تا از این طریق بتواند یک واحد اقتصادی را فعال کند و علاوه بر آن سود مالی برای تولیدکنندگان داخلی فراهم کند که جز از طریق اقتصاد مقاومتی میسر نیست.

ناهید مالک پور فرمانده بسیج گردان 501 کوثر استان سیستان و بلوچستان در خاتمه افزود: اقتصاد مقاومتی نقش موثری در ایجاد روح اعتماد به مصرف کالای داخلی را ایجاد می‌کند از اینرو با تقویت کیفیت کالای تولید داخلی هم می‌تواند اطمینان مصرف کنندگان را به واحد اقتصادی داخلی افزایش دهد.

ارسال نظرات