مسئول دفتر نمایندگی در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: در هشت سال دفاع مقدس مردان، زنان و جوانان غیور این مرز و بوم، اراده ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران را در دنیا به اثبات رساندند.
کد خبر: ۸۹۲۱۱۷۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع پایوران و نیروهای وظیفه سپاه ناحیه اراک با اشاره به هفته دفاع مقدس و تحمیل جنگ هشت ساله بر ملت ایران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی، جنگ هشت ساله را تنها به دلیل کسب منافع و حفظ عقبه خود بر ملت ایران تحمیل کردند.

وی افزود: دشمنان در این جنگ تحمیلی، نه تنها به مقاصد شیطانی خود دست نیافتند بلکه جرقه‌ای در ملت پرشور ایران اسلامی ایجاد کردند که  درخشندگی امروز نیروهای مسلح ما نتیجه آن و عامل ترس دشمنانمان شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: در این هشت سال دفاع مقدس مردان، زنان و جوانان غیور این مرز و بوم، اراده ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران را در دنیا به اثبات رساندند.

حجت‌الاسلام عبدی با تاکید بر فرهنگ مقاومت و روحیه ایثار در ملت آزادی‌خواه ایران گفت: در این هشت سال دفاع مقدس، جوانان جان بر کف ایرانی، دشمنان قسم خورده ما را از کرده خود پشیمان کردند و نتایج بزرگی از تحکیم وحدت ملی، ترویج فرهنگ عاشورایی و اثبات نقش ایران در سطح ملی و بین‌المللی و پیشرفت‌های عظیم مختلف همه جانبه صنعتی، علمی و نظامی را به منصه ظهور گذاشتند که کماکان نیز به برکت خون شهدا این گنج ذی قیمت جاری و ساری است.

وی خاطرنشان کرد: نقش هدایتگری رهبری و وحدت و یکپارچگی ملت باید در این هفته به منصه ظهور رسد، بنابراین تبیین اینکه قدرت ما در سایه وحدت ما است باید متجلی شود چراکه در سایه وحدت می‌توانیم خود و ارزش‌ها را حفظ و تثبیت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات