نایب رئیس اتحادیه کفش ماشینی در گفتگو با «بسیج» اعلام کرد
عبداللهی گفت: تقاضای خرید نسبت به سال گذشته حدودا ۵۰ درصد کاهش داشته است و فروشندگان در تلاش هستند تا کفش‌های موجود در واحدهای صنفی خود را به فروش برسانند.
کد خبر: ۸۹۲۱۱۳۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸

مهدی عبداللهی نایب رئیس اتحادیه کفش ماشینی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به وضعیت فعلی بازار کفش ماشینی اظهار داشت: در آستانه شروع سال تحصیلی 96، بازار از لحاظ مواد اولیه، افزایش قیمت و تقاضا با مشکلی روبرو نیست و شرایط بازار کفش صنعتی آرام است.

وی با بیان اینکه عمده فروشان کفش صنعتی از روند بازار راضی نیستند، افزود: تقاضای خرید نسبت به سال گذشته حدودا ۵۰ درصد کاهش داشته است و فروشندگان در تلاش هستند تا کفش‌های موجود در واحدهای صنفی خود را به فروش برسانند.

عبداللهی به موضوع قاچاق کفش نیز اشاره کرد و گفت: قاچاق کفش از سایر کشورها بی‌تاثیر بر روند بازارهای داخلی نبوده و رقم دقیقی از آن مشخص نیست، زیرا برخی از کفش‌های موجود در بازار نیز با وجودی که اسم واردات دارند ولی به صورت قاچاق به کشور وارد شده و این موجب تخریب بازار داخل خواهد شد.

نایب رئیس اتحادیه کفش ماشینی در پایان عنوان کرد: صنعت کفش ایران به حمایت دولت در جهت کمک به واردات مواد اولیه به کشور، به روز رسانی دستگاه‌های صنعتی تا از این طریق توان رقابت با کشورهای همسایه چون ترکیه را داشته باشیم.

ارسال نظرات