بوشهرـ به همت گروه سیره شهدا گناوه، مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس با بخش‌های متنوع شامل خاطره‌گویی و روایت‌گری رزمندگان دفاع مقدس، مداحی، مسابقه نقاشی کودکان و اهداء جوایز به کودکان در گناوه انجام شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۱۱۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مینا احمدحسینی اظهار داشت: با توجه به تقارن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  با هفته دفاع مقدس، مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس توسط گروه سیره شهدا در شهر گناوه برگزار شد.

وی افزود: این مراسم به دلیل این که با برنامه‌های ایام محرم  و برنامه های تدارک دیده شده هفته دفاع مقدس در سطح شهر گناوه تداخل پیدا نکند و بتوان از آن برنامه‌ها نیز حداکثر استفاده را برد پیش از شروع هفته دفاع مقدس انجام شده است.

مدیر گروه مجازی سیره ی شهدا گناوه تصریح کرد: در برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس امسال، بخش‌های متنوع شامل خاطره‌گویی و روایت‌گری رزمندگان دفاع مقدس، مداحی، مسابقه نقاشی کودکان و اهداء جوایز به کودکان انجام شد.

احمدحسینی یادآور شد:گروه سیره شهدا گناوه یک گروه در فضای مجازی متشکل از رزمندگان، جوانان وخانواده‌های شهداست که به اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در فضای مجازی و حقیقی می‌پردازد و به مناسبت‌های مختلف برنامه‌هایی نیز در سطح شهر در این ارتباط برگزار می‌کند.

ارسال نظرات