مدیرکل حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان خبر داد

برگزاری بیش از 1500 برنامه در سیستان و بلوچستان همزمان با هفته دفاع مقدس

مدیرکل حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: امسال بیش از 1500 برنامه توسط 15 کمیته در سیستان و بلوچستان طی هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود
کد خبر: ۸۹۲۱۱۱۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
به گزرش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستانسردار غلامعلی کوهکن صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دفاع مقدس تجلی عاشورا و تاسوعا است و امیدواریم بتوانیم با برنامه‌های مختلف این ظرفیت تقارن را پاس بداریم.

مدیرکل حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان افزود: ۱۵ کمیته برای برنامه‌ریزی برنامه‌های دفاع مقدس تشکیل شده است و در اولین روز، برنامه محوری هفته دفاع مقدس برگزاری رژه نیرو‌های مسلح در راستای نشان دادن اقتدار نیرو‌های مسلح است.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس نیز "من انقلابی‌ام" تعریف شده است، گفت: در دومین روز این هفته نیز که با اول مهر مقارن شده نواخته شدن زنگ دفاع مقدس در سطح مدارس را خواهیم داشت.

سردار کوهکن اضافه کرد: در سومین روز که ولایت مداری همبستگی ملی و دفاع همه جانبه نامگذاری شده است برنامه‌های ویژه این روز در راستای نقش ولایت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در چهارمین روز که با نام اقتصاد مقاومتی خودباوری پشتیبانی و اصناف نامگذاری شده برنامه‌های ویژه‌ای در راستای توجه به اقتصاد مقاومتی در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: در پنجمین روز که با عنوان بصیرت افزایی خود باوری دشمن شناسی بیداری اسلامی و استکبار ستیزی نامگذاری شده نیز برنامه‌ها در این محور‌ها برگزار خواهد شد.

وی افزود: ششمین روز هفته دفاع مقدس روز پیشکسوتان رزمندگان و زنان اسوه‌های صبر و استقامت نامگذاری شده و برنامه‌ها در راستای حفظ انقلاب اسلامی، تکریم مادران و همسران شهدا خواهد بود و نشست پیشکسوتان و برگزاری شب شعر را هم خواهیم داشت.

این مسؤول اضافه کرد: در هفتمین روز که روز شهیدان، جانبازان و آزادگان و ایثارگران نامگذاری شده نیز تجدید عهد با ارمان‌های نظام غبار روبی از مزار شهدا را خواهیم داشت.

سردار کوهکن بازسازی عملیات ثامن الائمه، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه هفته دفاع مقدس، افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر، افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، برگزاری همایش ویژه بانوان، برپایی کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها را از مهمترین این هفته عنوان کرد.
ارسال نظرات