خبرهای داغ:

برگزاری مراسم اختتامیه و اهدا گواهینامه طرح آتش نشان داوطلب در شاهرود+عکس

مراسم اهدا گواهینامه مقدماتی طرح آتش نشان داوطلب در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۱۰۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری برگزار از شاهرود، مراسم اختتامیه و اهدا گواهینامه طرح آتش نشان داوطلب سطح مقدماتی به همت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.
در این مراسم وحیدالدین وحیدنیا عضو شورای اسلامی شهر شاهرود در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای آتش نشان و خسته نباشید از زحمات سازمان آتش نشانی و مسئول آن اظهار کرد: هر کجا از متخصص امر استفاده کردیم شاهد رشد و بالندگی بوده ایم و امیدواریم کار‌های ماندگاری را از انجام دهیم که امنیت هر چه بیشتر مردم ما تامین شود.
وی افزود: آتش نشانان افرادی دلسوز و از خود گذشته هستند که با جان خود بازی می‌کنند و همانطور که در حادثه پلاسکو دیدیم و شنیدیم آتش نشانان هر روز صبح که از خانه خداحافظی می‌کنند معلوم نیست به خانه باز گردند و آرزوی توفیق برای این عزیزان و ذخیره اخروی داریم و امیدواریم خداوند توفیق خدمت رسانی را به این عزیزان بیشتر و بیشتر عنایت کند.
در این مراسم محمدی مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود نیز در سخنانی با تقدیر از حضور شرکت کنندگان گزارشی از اجرای طرح آتش نشانان داوطلب ارائه نمود.
گرزین کارشناس مسئول آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی شاهرود نیز در این گردهمایی گزارشی از فعالیت‌های این سازمان در حوزه آموزش و پیشگیری ارائه نمود.
در این همایش کلیپی از آموزش‌های تئوری و عملی و بازدید از پاساژ‌ها و آموزش‌های مختلف و حضور هفتاد شبه بچه‌های آتش نشان در بوستان سلامت پارک شهدای محراب ارائه شد.
در پایان از دست اندرکاران برگزاری دوره‌های آموزشی تفدیر و گواهینامه آموزش مقدماتی طرح آتش نشانان داوطلب به قبول شدگان در دوره اهدا شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها