خبرهای داغ:
مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین گفت: در رفع مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان قزوین و تسهیل ارایه‌ی خدمات درمانی به آنها تلاش می‌کنیم.
کد خبر: ۸۹۲۱۱۰۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل و مسعود بخارایی معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به منظور پیگیری رفع مشکلات بیمه سلامت خانواده‌های شهدا و ایثارگران با جانباز قاسم بهرامی مدیر کل بیمه سلامت استان قزوین دیدار کردند.
در این دیدار، مدیر کل بیمه سلامت استان قزوین خدمات‌دهی به جامعه ایثارگران را وظیفه خود دانست و گفت: در رفع مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر و تسهیل ارایه‌ی خدمات درمانی به آنها تلاش می‌کنیم و هر کاری که در حد توان‌مان باشد انجام می‌دهیم.
وی با بیان اینکه مدیون ایثارگری‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستیم، افزود: خدمت‌رسانی به آنها بزرگترین افتخار ماست و در راستای ارتقای کیفیت ارایه‌ی خدمات درمانی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.
در ادامه دیدار، حقایق‌پور گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران با صبر و استقامت در هشت سال دفاع مقدس توانستند دشمنان را شکست داده و امنیت و آرامش را در کشور جاری کنند.
وی افزود: امروز مهمترین وظیفه مسوولان، خدمات‌دهی در زمینه‌های مختلف از جمله درمانی به جامعه ایثارگران است تا بتوانند ذره‌ای از رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان را جبران کنند.
این مسوول با اشاره به اینکه پیگیری‌های مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین در رفع مشکلات جامعه ایثارگران قابل تقدیر است، گفت: این دستگاه با بنیاد شهید و امور ایثارگران بیشترین همکاری را دارد که امیدواریم تداوم یابد.
حقایق‌پور همچنین از زحمات مدیرکل بیمه سلامت در خصوص پیگیری رفع مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر و ارایه‌ی خدمات مناسب به این قشر معظم جامعه قدردانی کرد.
در این جلسه، مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران مطرح گردید و برای رفع آنها تصمیمات لازم اتخاذ شد.
گفتنی است: 7 هزار و 400 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان قزوین زیر پوشش بیمه همگانی هستند و از خدمات آن برخوردار می‌شوند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها