خبرهای داغ:
صداوسیمای مرکز قزوین برنامه های ویژه ای برای هفته دفاع مقدس پیش بینی نموده است.
کد خبر: ۸۹۲۱۱۰۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: این برنامه ها با موضوع ایثار و شهادت در سیما و صدای مرکز قزوین تهیه و تولید که بخش های مختلفی را شامل می شوند.
آقای معصومی فر افزود: در هفته دفاع مقدس سیمای مرکز قزوین ویژه برنامه ی «احرام سرخ» را پیش بینی نموده است که بصورت زنده پخش می شود.
آقای معصومی فر افزود: پخش 8 عنوان فیلم سینمایی، 10 میان برنامه از بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص دفاع مقدس، 20 میان برنامه با موضوع جنگ تحمیلی، 20 قسمت مستند قصه های سینما با موضوع دفاع مقدس، 28 قسمت مستند از ملازمان حرم، مردان هور، فرماندهان، دریادلان و خاطرات عکاسان دفاع مقدس با عنوان «قاب ماندگار» از مهمترین برنامه های سیمای مرکز قزوین در هفته دفاع مقدس است.
وی اظهارداشت: بیان ناگفته های جنگ تحمیلی در عرصه ی دیپلماتیک با عنوان «جنگ پیداوپنهان» ازدیگر برنامه های شبکه قزوین در هفته دفاع مقدس است که دولت های حامی صدام را معرفی و حمایت های آشکار و پنهان قدرت های جهان از دولت بعثی عراق را بر اساس مستندات و شواهد بازگو می کند.
آقای معصومی فر افزود: رادیو قزوین هم دراین ایام علاوه بر پخش برنامه ی «بانوای کاروان» نمایش رادیویی، میان برنامه، مستند، سخنرانی بزرگان و برنامه هایی همچون «یک جرعه عشق»، «مرثیه ومداحی»، «گلواژه های عاشورایی»، «معبر»، «مقاومت»، «برای بیداری» و «صد داستان» را با موضوع جهاد و شهادت پخش می کند که محور این برنامه ها دفاع مقدس و ایثار و شهادت است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در ادامه بیان داشت: خبر مرکز قزوین هم تولید گزارش های روزانه در هفته دفاع مقدس، پوشش خبری مراسم نیروهای مسلح، پوشش خبری، تهیه گزارش و پخش زنده ی رژه نیروهای مسلح و گفتگوی ویژه خبری با حضور فرمانده سپاه صاحب الأمر (عج) استان و لشگر 16 زرهی قزوین را برای هفته دفاع مقدس در دستور کار دارد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها